Παρασκευή
22
Νοέμβριος
TOP

Για ποιον λόγο παραμένει κολλημένη η βελόνα της βενζίνης -Η άγνωστη λεπτομέρεια

Τα προβλήματα με τον δείκτη βενζίνης στον πίνακα οργάνων είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Μπορεί να βγείτε σωστοί στις εκτιμήσεις σας ή και να ξεμείνετε από καύσιμα στο ρεζερβουάρ.

Το πιο συνηθισμένο πρόβλημα που προκαλεί τη λανθασμένη ένδειξη καυσίμου στον πίνακα οργάνων είναι η χαλασμένη μονάδα που στέλνει δεδομένα για τη στάθμη καυσίμου. Η συγκεκριμένη μονάδα χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της ποσότητας καυσίμου στο ρεζερβουάρ και φυσικά την επικοινωνία της με τον δείκτη στο ταμπλό.

Χάρη σε αυτή τη μονάδα, ο οδηγός είναι ενήμερος για το πόσο καύσιμο έχει ανά πάσα στιγμή, καθώς και για το πότε πέφτει χαμηλά η στάθμη του για να επισκεφθεί ένα βενζινάδικο πριν μείνει στο δρόμο. Εάν συμβεί κάτι στη μονάδα αναγνώρισης της στάθμης καυσίμου, ο δείκτης καυσίμου είναι ο πρώτος που θα το μαρτυρήσει.

Η μονάδα αναγνώρισης της στάθμης καυσίμου και επικοινωνίας με τον δείκτη καυσίμου, βρίσκεται στο ρεζερβουάρ. Ορισμένα τέτοια συστήματα είναι προσαρτημένα στην αντλία καυσίμου, ενώ άλλα είναι εντελώς αυτόνομα. Σε κάθε περίπτωση η λειτουργία τους είναι ίδια.

Τι μπορεί όμως να προκαλέσει την βλάβη ενός συστήματος μέτρησης της στάθμης καυσίμου; Για αρχή, θα πρέπει να ξέρετε ότι η λειτουργία του δείκτη βενζίνης θα μαρτυρήσει ποιο τμήμα του συστήματος έχει βλάβη και πρέπει να επιδιορθωθεί. Τα σημάδια που θα μαρτυρήσουν το είδος της βλάβης είναι τα εξής.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μια ελαττωματική αντίσταση του συστήματος μπορεί να προκαλέσει βλάβη στον μετρητή, διακόπτοντας την επικοινωνία με τον δείκτη καυσίμου στον πίνακα οργάνων.

Από την άλλη, εάν ο δείκτης καυσίμου έχει κολλήσει στο φουλ, τότε η βλάβη μπορεί να εντοπίζεται από μία ελαττωματική αντίσταση (από την πάροδο του χρόνου) που στέλνει διαρκώς λανθασμένο σήμα στον μετρητή καυσίμου. Ένα άλλο πρόβλημα μπορεί να εντοπιστεί στην καλωδίωση από τη μονάδα αποστολής της μέτρησης στον δείκτη του πίνακα οργάνων, λόγω βραχυκυκλώματος ή κακής γείωσης.