Έως και τον Ιούνιο τοποθετεί το Υπερταμείο την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, με στόχο την ανακήρυξη του αναδόχου εντός 2 μηνών από τις αρχές Ιουλίου.
Εάν τηρηθούν τα ανωτέρω, το τρίμηνο του 2025 εκτιμάται η έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου από τον τελικό ανάδοχο.
Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας διεκδικείται από τις εξής κοινοπραξίες:
Α. ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Egis – Aeroports de la cote d’Azur (Egis 45%, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις 45%, Aeroports de la cote d’Azur 10%),
Β. Fraport – Delta – Pileas (Fraport AG 51%, Delta Airport Investments 24,5%, Pileas 24,5%),
Γ. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – GMR (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ 51%, GMR Airports Limited 49%) και
Δ. ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – Corporation America Airports (ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ 70%, Corporation America Airports 30%).
Η περαιτέρω αξιοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας, παρόλες τις ιδιαιτερότητές του (συνύπαρξη με Π.Α.) εκτιμάται ότι θα δώσει ισχυρή ώθηση στον τουρισμό, όχι μόνο της πόλης, αλλά και της κεντρικής και νότιας Πελοποννήσου, καθώς θα διευρύνει και αναβαθμίσει την αεροπορική σύνδεση της Καλαμάτας με σημαντικές ταξιδιωτικές αγορές του εξωτερικού.
πηγη metaforespress.gr
Φ. Φωτ.