Αυξητικά κινήθηκε η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ το πρώτο εννεάμηνο του έτους με τα τυποποιημένα προϊόντα να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος σε πωλήσεις.
Οι καταναλωτές, βλέποντας το λογαριασμό συνεχώς να μεγαλώνει, αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις ενώ στα ράφια των καταστημάτων επιστρέφουν και τα «ταμπελάκια» με «εθελοντική μείωση τιμής» όχι με τη σφραγίδα της κυβέρνησης. Καθοριστικός και ο ρόλος του τουρισμού για την ανάπτυξη που παρουσίασαν ορισμένες Περιφέρειες της χώρας, μεταξύ αυτών και η Πελοπόννησος, όπου ενισχύθηκε η κατανάλωση συγκεκριμένων προϊόντων.