Μπορεί οι γιορτές των Χριστουγέννων να απέχουν ακριβώς ένα μήνα, αλλά αυτό δε σημαίνει πως τα ελληνικά νοικοκυριά και γενικότερα το αγοραστικό κοινό δεν ετοιμάζονται για τις αγορές τους.
Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Ernst & Young, την MRB και την Choose Communications καταγράφει το πως θα κινηθούν οι Έλληνες με σημαντικότερο εύρημα το γεγονός ότι οι νέοι 18-29 ετών φαίνεται να είναι οι πιο “ανοιχτοχέρηδες”, καθώς τουλάχιστον ένας στους τέσσερις (σ.σ. 26%) δηλώνουν πως θα ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε σχέση με πέρυσι.
Πάντως και στις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες φαίνεται πως επικρατεί η αισιοδοξία αυτή καθώς περισσότεροι από ένας στους δέκα, δηλαδή το 13%, θα ξοδέψουν περισσότερα σε σχέση με την εορταστική περίοδο του 2024. Πρόκειται για μία σημαντική αύξηση, καθώς το 2024 μόλις το 4% δήλωνε πως θα δαπανήσει περισσότερα.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του thetoc.gr πατώντας εδώ