δελτίο τύπου
Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας, ομόφωνα, καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στην απεργία την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου και στην απεργιακή συγκέντρωση που συνδιοργανώνει με το Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Μεσσηνίας και το ΣΕΕΠΕΑ Πελοποννήσου, στις 10:30π.μ., στον πεζόδρομο της Αριστομένους, στο ύψος του ιστορικού δημαρχείου.
Συσπειρωμένοι στο σωματείο μας, με ενότητα και αποφασιστικότητα ακυρώνουμε τα αντιεκπαιδευτικά και αντιεπιστημονικά σχέδια της κυβέρνησης. Δε θα επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση των σχολείων!
Όλες και όλοι στην απεργία!
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Σουρίλας Δημήτρης Παπαδόπουλος Θεόφιλος
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Την Τετάρτη 15/2/2023 απεργούμε με συγκέντρωση στο παλιό Δημαρχείο εκφράζοντας την αντίθεσή μας στην υπουργική απόφαση για την ατομική αξιολόγηση. Ο κλάδος απαντά με 24ωρη απεργία, κήρυξη απεργίας – αποχής και στάσεων εργασίας στις διαδικασίες της αξιολόγησης.
Παρά το κλίμα τρομοκρατίας και εκβιασμών η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών στάθηκε απέναντι στην προσπάθεια εμπορευματοποίησης, κατηγοριοποίησης και διαφοροποίησης σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών. Φαίνεται πως, τόσο η Κυβέρνηση όσο και το Υπουργείο Παιδείας βιάζονται να χρεώσουν τις δικές τους ευθύνες στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς παρουσιάζοντας την αξιολόγηση ως το κλειδί για τη λύση κάθε προβλήματος του εκπαιδευτικού συστήματος.
Ως εκπαιδευτικοί δεν δεχόμαστε την υποταγή μας μέσω της ατομικής αξιολόγησης. Είμαστε αντίθετοι στο να υπηρετούμε ένα σχολείο το οποίο διαχρονικά υποβαθμίζεται για την πλειοψηφία των παιδιών που προέρχονται από τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα, που βάζει μεγαλύτερα εμπόδια σε όσα παιδιά θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους.
Ως εκπαιδευτικοί δε φοβόμαστε την αξιολόγηση, δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, δεν αντιδρούμε γιατί δεν θέλουμε να «ξεβολευτούμε», αλλά γιατί μας ενδιαφέρει να προστατεύσουμε το δημόσιο σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Για το Δ.Σ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Λαδά Χριστίνα Ψαλλίδας Διονύσης