Με ένα δίκτυο που θα αγγίζει τα 3.000 χιλιόμετρα το 203ο, ολοκληρώνει το παζλ στους αυτοκινητόδρομους της χώρας το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει υπό υλοποίηση σημαντικά έργα επέκτασης του δικτύου αλλά και κάποια ακόμα που πρόκειται να προστεθούν τους επόμενους μήνες.
Αναφορικά με τα μεγάλα έργα φαίνεται πως φτάνουμε στην ολοκλήρωση των σημαντικών αναγκών της χώρας με τον ΒΟΑΚ και κάποια συμπληρωματικά έργα και αγγίζουμε το τέλος της παντοκρατορίας των οδικών έργων στην Ελλάδα.
Ένα πρώτο μεγάλο έργο που είναι πλέον σε πολύ ώριμο στάδιο κατασκευαστικά, είναι το Πάτρα-Πύργος το οποίο οδεύει μέχρι το τέλος της χρονιάς για το 70%. Το έργο έχει προχωρήσει σημαντικά και πλέον ο μεγάλος στόχος είναι να λειτουργήσει το μέσα στο 2025 ενώνοντας τις περιοχές της Ηλείας και μέχρι τον Πύργο με το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας.
Η λειτουργία του Ε65 από την Λαμία μέχρι την Καλαμπάκα, αφήνει ως εκκρεμότητα την ολοκλήρωση του τμήματος Καλαμπάκα-Γρεβενά για το 2026 όπου και θα λήξει οριστικά η αναμονή για τον τρίτο κάθετο άξονα της χώρας. Με την προσθήκη αυτή ο Ε65 θα συνδέεται στον νότο με τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης και στον Βορρά με την Εγνατία Οδό (Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη-Κήποι Έβρου). Τα έργα εκτελεί η ΤΕΡΝΑ για λογαριασμό της Κεντρική Οδός Α.Ε.
Eπίσης στις αρχές του έτους παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της Αμβρακίας Οδού και πλέον στο σύνολο του ο αυτοκινητόδρομος των 49 χιλιομέτρων είναι σε λειτουργία. Το έργο ολοκληρώθηκε από την ΜΕΤΚΑ.
Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του ypodomes.com πατώντας ΕΔΩ