Δευτέρα
16
Σεπτέμβριος
TOP

Δημογραφικό: Στροφή στις καταναλωτικές συνήθειες ακόμη και σε προϊόντα καθημερινής χρήσης

Τεράστιες διαστάσεις λαμβάνει το θέμα της κρίσης γονιμότητας με τους αριθμούς να είναι αμείλικτοι. Το δημογραφικό πρόβλημα που παρατηρούμε σχεδόν στο σύνολο του πλανήτη αγγίζει και τις επιχειρήσεις που καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα αναζητώντας νέους πελάτες.

Εταιρείες κατασκευής παιδικών παιχνιδιών φτιάχνουν παιχνίδια για ενήλικες, εταιρείες τροφίμων αλλάζουν πλεύση και δίνουν προτεραιότητα στα προϊόντα για ηλικιωμένους, εταιρείες κατασκευής που κατασκευάζουν βρεφικές πάνες βάζουν μπροστά τις μηχανές παραγωγής για την κατασκευή πάνας ακράτειας.

Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του www.in.gr πατώντας εδώ