Πέμπτη
13
Ιούνιος
TOP

Εταιρείες πλήρωσαν 7 εκατ. ευρώ για να διαφημιστούν 30 δευτερόλεπτα στον τελικό του Super Bowl

Oι εταιρείες που ήθελαν να διαφημιστούν κατά τη διάρκεια του Super Bowl έπρεπε να πληρώσουν εκατομμύρια δολάρια, μόνο για να εμφανιστούν 30 δευτερόλεπτα…

Τα ξημερώματα της Δευτέρας (13/02) στο «State Farm Stadium» του Γκλέντεϊλ της Αριζόνα είναι δειξήχθη το 57ο Super Bowl, ο μεγάλος τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου (NFL), μεταξύ των Κάνσας Σίτι Τσιφς και Φιλαδέλφεια Ιγκλς, με τους πρώτους να αναδεικνύονται νικητές. 

Τα προηγούμενα χρόνια, ορισμένοι διαφημιστές χρησιμοποίησαν το Super Bowl για να δώσουν έμφαση σε κοινωνικά ζητήματα όπως η ισότητα των φύλων και η πρόσβαση σε καθαρό νερό. Αυτά τα μηνύματα δεν θα είναι στην πρώτη γραμμή αυτή τη φορά, καθώς οι επωνυμίες προσβλέπουν σε δοκιμασμένο χιούμορ. Οι εταιρείες προσπαθούν να κάνουν τις διαφημίσεις τους αξέχαστες για να κερδίσουν τα λεφτά τους από τις διαφημίσεις που έχουν φτάσει σε τιμή ρεκόρ.

Σύμφωνα με τη Statista, έναν κορυφαίο πάροχο δεδομένων αγοράς και καταναλωτών, οι εταιρείες πλήρωσαν, κατά μέσο όρο, επτά εκατομμύρια ευρώ για μια διαφήμιση που διαρκεί μόλις μισό λεπτό. Το 2002 κόστιζε μόλις 2,2 εκατομμύρια ευρώ, ανά διαφήμιση και έκτοτε το κόστος ανέβηκε, καθιστώντας το Super Bowl LVII το πιο ακριβό ποτέ για τις διαφημιστικές εταιρείες.

Το 2020, μια έρευνα αποκάλυψε ότι το 79% των θεατών είδαν τις διαφημίσεις ως μια ξεχωριστή ψυχαγωγία. Πριν από δύο χρόνια, η Anheuser-Busch, η εταιρεία ζυθοποιίας στην οποία ανήκει η Budweiser, ξόδεψε 52 εκατομμύρια ευρώ σε διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

ΠΗΓΗ sportal.gr