Όταν πρόκειται για την κατοχή ή για την επένδυση σε ένα κλασικό σε κλασικά συλλεκτικά αυτοκίνητα, η πεποίθηση ήταν ότι οι μεγαλύτεροι αγοραστές είχαν να διαθέσουν τα αντίστοιχα χρηματικά ποσά για να τα αποκτήσουν, ωστόσο μια έρευνα απέδειξε πόσο λάθος και συμβατική ήταν αυτή η σκέψη και ανέδειξε συμπεράσματα – έκπληξη για τη GenZ.
Η εταιρεία ασφάλισης κλασικών αυτοκινήτων Hagerty διαπίστωσε σε μια πρόσφατη έρευνα ότι ενώ το 47% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για την ιδιοκτησία ενός κλασικού αυτοκινήτου, μέλη της γενιάς GenZ (δηλαδή όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1997 και 2012) εξέφρασαν σημαντικά μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ποσοστό 60%, σε σύγκριση με το 31% των baby boomers (όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1946 και 1964).
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Πηγή: in.gr