Οι «Zillennials«, τα παραγνωρισμένα παιδιά που βρίσκονται ανάμεσα σε δύο γενιές με υψηλότερο προφίλ, δεν είναι ευτυχισμένοι στην εργασία τους.
Αυτό είναι σε σύγκριση με το 66% των millennials, αν και οι εργαζόμενοι της Gen Z πλησιάζουν στο 58%.
Το ποσοστό δυσαρέσκειας αυτής της «μικρο-γενιάς» δεν οφείλεται απλώς στο γεγονός ότι εργάζονται σε θέσεις εργασίας entry-level. Και η οικονομική πίεση έχει παραμείνει ως επί το πλείστον σταθερή: Για τους 23-28χρονους, το ποσοστό κυμαίνεται γύρω στο 55% τα τελευταία 10 χρόνια.
Η συγκεκριμένη «μικρο-γενιά» μπορεί να είναι δυσαρεστημένη, αλλά δεν φοβάται να δοκιμάσει να αλλάξει δουλειά αν δεν της αρέσει η κατάσταση.
«Οι Zillennials έχουν διαφορετικές ανάγκες και πολλοί εργοδότες δεν έχουν προλάβει πλήρως να καλύψουν αυτές τις ανάγκες με τον τρόπο λειτουργίας τους», λέει στο Fortune ο Todd Katz, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του τμήματος ομαδικών παροχών της MetLife. «Λειτουργούμε στο πλαίσιο της Μεγάλης Παραίτησης. Οι Zillennials και οι millennials έχουν καταστήσει πραγματικά σαφές ότι αν οι ανάγκες τους δεν ικανοποιηθούν, θα βρουν να πάνε κάπου αλλού».
Η Katrina Gao, 26 ετών, δημοσίευσε πρόσφατα στο TikTok ένα βίντεο όπου λέει ότι παραιτήθηκε και πάλι από τη δουλειά της.
Η Gao εξηγεί στο βίντεό της ότι έχει κάνει περίπου πέντε αλλαγές καριέρας μέσα σε πέντε χρόνια, για να βγάλει περισσότερα χρήματα και να βρει μια δουλειά που αγαπάει πραγματικά.
«Η δουλειά σας καταλαμβάνει περισσότερο από το 30% της ζωής σας, οπότε είναι πολύ σημαντικό να επικεντρωθείτε στο να βρείτε μια καριέρα που σας φέρνει ευτυχία και ικανοποίηση. Μου αρέσει να το αποκαλώ αρμονία μεταξύ εργασίας και ζωής. Αν είστε δυστυχισμένοι, πρώτα απ’ όλα να ξέρετε ότι δεν πειράζει και ότι δεν είστε μόνοι», λέει η Gao στο Fortune. «Προφανώς πολλοί άνθρωποι αισθάνονται το ίδιο».
Αυτή η αναζήτηση για την εξεύρεση εργασίας με γνώμονα την αποστολή και την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής φαίνεται να είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους Zillennials. Περίπου το 54% αναφέρει την εργασία σε μια εταιρεία που έχει ισχυρή αποστολή ως «απαραίτητο πλεονέκτημα», σύμφωνα με τη μελέτη της MetLife.