Κυριακή
5
Φεβρουάριος
TOP

Ηλεκτρονικά μηνύματα που δεν πρέπει οπωσδήποτε να ανοίξετε επειδή περιέχουν ιούς

Το τμήμα Threat Intelligence δημοσίευσε την τελευταία του έκθεση Brand Phishing Report, μοιράζοντας με το κοινό τις μάρκες που μιμήθηκαν περισσότερο οι εγκληματίες στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών τους τελευταίους τρεις μήνες.

Η Dhl καταλαμβάνει την πρώτη θέση μεταξύ των εμπορικών σημάτων που μιμούνται περισσότερο για phishing

Ενώ το LinkedIn ήταν το εμπορικό σήμα με τις περισσότερες απομιμήσεις τόσο το 1ο όσο και το 2ο τρίμηνο του 2022, για το προαναφερθέν τρίμηνο ήταν η Dhl που κατέλαβε την πρώτη θέση, αντιπροσωπεύοντας το 22% όλων των προσπαθειών phishing παγκοσμίως.

Διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ από το www.stylemania.it πατώντας εδώ