Μεγάλη πρόκληση αποτελεί για τους καταναλωτές η αγορά αγαθών, καθώς η ακρίβεια περιορίζει σημαντικά το σύνολο των αγορών τους, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) Γιώργος Λεχουρίτης.
Ενώ ακριβαίνουν οι τιμές μειώνονται και οι συσκευασίες κι αυτό είναι διπλό χτύπημα για την τσέπη του καταναλωτή. Παράλληλα εμφανίζεται και ένα καινούργιο φαινόμενο: υποβαθμίζεται η ποιότητα των προϊόντων, είπε.
Διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ από το www.newmoney.gr πατώντας εδώ