
Οι αγοραστές θα καταναλώσουν μικρότερα σοκολατένια αυγά αυτό το Πάσχα, καθώς οι πρόσφατες οικονομικές συνθήκες επηρεάζουν την αγαπημένη εποχιακή απόλαυση. Η τιμή των σοκολατένιων αυγών που παρασκευάζονται από γνωστές εταιρείες όπως η Cadbury, η Mars και η Terry’s έχει αυξηθεί έως και 50% σε ορισμένες περιπτώσεις. Σύμφωνα με έρευνα του ινστιτούτου καταναλωτών Which?, τα μεγέθη των προϊόντων έχουν μειωθεί, γεγονός που προκαλεί ανησυχία στους καταναλωτές. Όταν οι συσκευασίες συρρικνώνονται και οι τιμές παραμένουν σταθερές ή αυξάνονται, ο όρος που χρησιμοποιείται είναι η shrinkflation.
Η σοκολάτα γίνεται ολοένα και πιο ακριβή λόγω κακών συγκομιδών στη δυτική Αφρική, ειδικότερα στη Γκάνα και την Ακτή του Ελεφαντοστού, όπου παράγεται περισσότερος από τον μισό παγκόσμιο όγκο κακάου. Παρά τις προσπάθειες των ζαχαροπλαστικών εταιρειών να απορροφήσουν μέρος των αυξήσεων, οι τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ συνεχίζουν να ανεβαίνουν.