Οι εξελίξεις σχετικά με την κατασκευή του οδικού άξονα “Τσακώνα-Καλό Νερό” βρέθηκαν στο επίκεντρο της ομιλίας του βουλευτή Μεσσηνίας Περικλή Μαντά, στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών “Οδηγώντας με ασφάλεια”.
Ο κ. Μαντάς στάθηκε στην διάχυτη ανησυχία που υπάρχει σε ολόκληρη τη Μεσσηνία, ειδικά μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Π. Νίκα, ο οποίος πρότεινε την κατασκευή του δρόμου “Λεύκτρο-Αρχ. Ολυμπία” με χρηματοδότηση από το Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης. Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο βουλευτής, «παρά το δίκαιο του αιτήματος που εξέφρασε ο Περιφερειάρχης, ωστόσο θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο να υπάρξει έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την κατασκευή δύο οδικών αξόνων, τόσο κοντά μεταξύ τους και με σημαντικό κόστος».
Ο κ. Μαντάς επίσης τόνισε τη τεράστια σπουδαιότητα του δρόμου “Τσακώνα-Καλό Νερό” κυρίως για τη δυτική Μεσσηνία, αλλά και τη νότια Ηλεία, σημειώνοντας ότι στην πρώτη περιοχή κατοικούν πάνω από 50 χιλιάδες κάτοικοι, πληθυσμός που σχεδόν διπλασιάζεται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Την ίδια στιγμή πρόκειται για έναν διαρκώς εξελισσόμενο και παραγωγικό τόπο που αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο θερμοκηπιακό κέντρο της χώρας, ενώ τα τελευταία χρόνια εμφανίζει διαρκώς αυξανόμενη και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, με σημαντικό μεταφορικό έργο. Σύμφωνα με τον βουλευτή, η δυτική Μεσσηνία είναι ταυτόχρονα και ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός, στον οποίο δραστηριοποιούνται οι μεγαλύτερες τουριστικές μονάδες της περιοχής, μαζί με τον Δ. Πύλου-Νέστορος, τονίζοντας την τεράστια αναγκαιότητα που υπάρχει στην περιοχή για σύγχρονους και ασφαλείς δρόμους, ενώ σημείωσε ότι ο δρόμος είναι κατά 95% ώριμος μελετητικά, με εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους και χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες κατασκευής, γεγονός που του δίνει ιδιαίτερα καλές προοπτικές για υλοποίηση.
Τέλος ο κ. Μαντάς αναφέρθηκε στην τροπολογία που κατατέθηκε σχετικά με την ένταξη του τμήματος “Τσακώνα-Καλό Νερό” στον αυτοκινητόδρομο “Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα”, εκφράζοντας την ικανοποίησή του και σημειώνοντας ότι «το υπουργείο με αυτόν τον τρόπο δείχνει ότι δίνει άμεση προτεραιότητα στο έργο, αναγνωρίζοντας την ύψιστη σημασία του για την οδική ασφάλεια». Σύμφωνα επίσης με τον βουλευτή «δίνεται η δυνατότητα υλοποίησης του έργου εντός του πλαισίου της οικείας παραχώρησης, όπως ήταν και ο αρχικός σχεδιασμός», ενώ σημείωσε ότι το μόνο που απομένει από την πλευρά του υπουργείου είναι «αφού ολοκληρωθεί η οριστική έγκριση του τμήματος “Πάτρα-Πύργος”, να ανακοινωθούν οι προθέσεις, οι δράσεις και το χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή του άξονα έως τη Τσακώνα».