Δευτέρα
23
Δεκέμβριος
TOP

Οι στόχοι και οι βασικοί άξονες του προγράμματος προβολής και προώθησης της Καλαμάτας για το 2023

Συνεδρίασε η Επιτροπή Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας του δήμου Καλαμάτας, στη διάρκεια της οποίας έγινε ο Απολογισμός έργου του Τμήματος Τουρισμού για το έτος 2022 (δείτε ΕΔΩ) και ο Προγραμματισμός δράσεων τουριστικής προβολής Δήμου Καλαμάτας για το έτος 2023 (δείτε ΕΔΩ) αποτέλεσε το αντικείμενο συνεδρίασης της Επιτροπής Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας, η οποία πραγματοποιήθηκε χθες, Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023 στην αίθουσα συνεδριάσεων «Δημάρχου Χρ. Μαλαπάνη» στο Ιστορικό Δημαρχείο της πόλης.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμός δράσεων, οι βασικοί άξονες για την ανάπτυξη του προγράμματος προβολής και προώθησης το 2023 είναι:

1. Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που εντάσσει την Καλαμάτα στην Ευρωπαϊκή Αποστολή των 100 Κλιματικά Ουδέτερων και Έξυπνων Πόλεων έως το 2030.

2. Αύξηση επισκεψιμότητας του ιστότοπου και των κοινωνικών δικτύων και αύξηση επισκεψιμότητας του ιστότοπου του Δήμου Καλαμάτας που αφορά το γραφείο Τουριστικής Υποστήριξης.

3. Προβολή της Καλαμάτας σε εναλλακτικές αγορές και μορφές τουρισμού.

4. Ανάδειξη της ιδιαιτερότητας που προσδίδει στην πόλη η γειτνίαση της με την οροσειρά του Ταϋγέτου.

5. Η ανάδειξη όλου του τουριστικού, πολιτιστικού ιπλούτου και της πολυμορφίας που χαρακτηρίζει την Καλαμάτα.

6. Έμφαση στην αειφορία και στις αξίες της αυθεντικότητας, των ανθρώπινων σχέσεων, της φιλοξενίας, της ποιότητας των υπηρεσιών και της διαβίωσης στην πόλη.

7. Ανάδειξη της τοπικής κουλτούρας, των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας.

8. Συνεχής παραγωγή νέου περιεχομένου που θα τραβήξει την προσοχή των αγορών-στόχων όπου θα επιτρέψει την δυναμικότερη προβολή του προορισμού.

Σε ότι αφορά τους στόχους, αυτοί είναι:

1. Αξιοποίηση των διαδραστικών χώρων του Δήμου στο Ιστορικό Δημαρχείο και στην παραλία καθώς υλοποιούνται και τα σχετικά έργα των απαραίτητων ψηφιακών υποδομών-εξοπλισμού τους και δημιουργίας του περιεχομένου προβολής τους.

2. Δημιουργία τουριστικών εμπειριών.

3. Εδραίωση της Καλαμάτας ως κύριας επιλογής Ελλήνων επισκεπτών τόσο για ολιγοήμερες αποδράσεις όσο και για πολυήμερα ταξιδιωτικά προγράμματα.

4. Δημιουργία προτεινόμενων πολυήμερων ταξιδιωτικών προγραμμάτων που θα απευθύνονται σε διαφορετικές κατηγορίες ταξιδιωτικών για όλες τις εποχές του χρόνου.

5. Διασύνδεση των διαφορετικών στοιχείων της πολυμορφικότητας της αληθινής Καλαμάτας σε ένα περιεκτικό αφήγημα.

6. Ανάδειξη της γαστρονομίας και του σημαντικού ρόλου της εντοπιότητας των πρώτων υλών της.

7. Προσέλκυση επισκεπτών που θα σέβονται τον προορισμό και θα συνεισφέρουν στην στήριξη της τοπικής οικονομίας και την αύξηση των εσόδων.

8. Ανάδειξη του πλούσιου πολιτιστικού και καλλιτεχνικού αποθέματος της πόλης και η διασύνδεση του με τον προσωρινά κάτοικο- επισκέπτη.

9. Δημιουργία στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης υποδομών προσβασιμότητας- Προσβάσιμος Τουρισμός (Accessible Tourism)

10. Η ψηφιοποίηση του τουριστικού περιεχομένου, καθώς και των μεθόδων επικοινωνίας με τον επισκέπτη.

11. Διεύρυνση συνεργασίας και διάδραση με τον ιδιωτικό τομέα.