Τρίτη
23
Απρίλιος
TOP

Προσβασιμότητα: H ΔΕΗ αποκτά νέα υπηρεσία στη νοηματική γλώσσα

Πλέον τα κωφά και βαρήκοα άτομα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν στη νοηματική γλώσσα, στο πλαίσιο των ευρύτερων προσπαθειών της ΔΕΗ προς την κατεύθυνση της διασφάλισης ισότιμης πρόσβασης για τα άτομα με αναπηρία

Βιωσιμότητα. Ένας όρος που ακούμε όλο και συχνότερα στη διάρκεια των τελευταίων ετών, χωρίς απαραιτήτως να συνειδητοποιούμε πάντοτε το πλήρες νόημά του. Πέραν της κρίσιμης προσπάθειας για την προστασία του πλανήτη και των πεπερασμένων πόρων του, ο στόχος της βιωσιμότητας εμπερικλείει και την πραγμάτωση μιας σειράς από κοινωνικές αξίες, όπως ο σεβασμός, η ισότητα και η προσβασιμότητα.

Γι’ αυτό και η ΔΕΗ, έχοντας θέσει στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της τη συμβολή της στην οικοδόμηση ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος, κάνει πράξη το όραμά της επενδύοντας τόσο σε κινήσεις που θωρακίζουν τον πλανήτη απέναντι στην κλιματική αλλαγή, όπως ο μετασχηματισμός της αγοράς ενέργειας με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών, όσο και σε υπηρεσίες που εξασφαλίζουν την ισότιμη πρόσβαση όλων, διευκολύνοντας τις ευάλωτες ομάδες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η πρόσφατη απόφασή της να ανανεώσει τα καταστήματά της, με πρώτα εκείνα του Αμαρουσίου και της Καλλιθέας. Τα νέα καταστήματα δεν ξεχωρίζουν μόνο για το ανανεωμένο design, τη φιλοσοφία, τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες και τους σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης, αλλά και για την αυξημένη προσβασιμότητά τους, η οποία διασφαλίζεται μεταξύ άλλων από ειδική ράμπα για άτομα με κινητικά προβλήματα. Επιπλέον, η ΔΕΗ έχει προχωρήσει σε επανασχεδιασμό του site της με ειδική μέριμνα για τα ΑμεΑ, προσθέτοντας ένα αυτοματοποιημένο εργαλείο ανάγνωσης όλων των κειμένων που βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα.

Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί η πρόσφατη καινοτομία της ΔΕΗ που στόχο έχει την υποστήριξη των ατόμων με προβλήματα ακοής, που αντιμετώπιζαν δυσκολίες με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Πλέον, κωφά και βαρήκοα άτομα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τη νέα υπηρεσία επικοινωνίας στην ελληνική νοηματική γλώσσα, αφήνοντας τα εμπόδια στο παρελθόν.

Μέσα σε λίγα, απλά βήματα, υφιστάμενοι αλλά και δυνητικοί πελάτες της ΔΕΗ, μπορούν να κλείσουν ραντεβού για βιντεοκλήση με εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την ελληνική νοηματική γλώσσα. Σε περίπτωση, πάλι, που δεν γνωρίζουν την ελληνική νοηματική, υπάρχει και η επιλογή live υποτιτλισμού των λεγομένων του εκπροσώπου της ΔΕΗ στα ελληνικά, με αναγνώριση ορισμένων ειδικών αγγλικών όρων, όπως e-bill, dei.gr και kWh. Ο υποτιτλισμός βασίζεται σε Τεχνητή Νοημοσύνη αυτοματοποιημένης εκμάθησης με στόχο τη συνεχή βελτίωσή του. Παράλληλα, σε περίπτωση που στη διάρκεια της επικοινωνίας με τον εκπρόσωπο παραστεί ανάγκη αποστολής κάποιου εγγράφου ή μηνύματος, ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να το αποστείλει μέσω του chat της εφαρμογής.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 9.00 το πρωί μέχρι τις 21.00 το βράδυ, ενώ για το κλείσιμο του ραντεβού αρκούν κάποια απλά βήματα χωρίς να απαιτείται ειδικό λογισμικό:

  1. Ο πελάτης συμπληρώνει τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, e-mail, αριθμός κινητού)
  2. Λαμβάνει κωδικό μιας χρήσης (OTP) για ταυτοποίηση
  3. Επιλέγει τον λόγο της επικοινωνίας: Συμβάσεις / Διακανονισμοί / Λογαριασμοί
  4. Επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προγραμματιστεί το ραντεβού
  5. Λαμβάνει SMS επιβεβαίωσης προγραμματισμού του ραντεβού & e-mail με τα στοιχεία εισόδου

Ανακαλύψτε τη νέα υπηρεσία της ΔΕΗ εδώ.

πηγη: in.gr