Οι αδυναμίες έχουν εντοπιστεί και η προσπάθεια είναι σε πλήρη ανάπτυξη για να ξεπεραστούν. Ο νέος σχεδιασμός σε περιφερειακό επίπεδο, πλέον, έχει μπει σε φάση υλοποίησης. Ο Δημήτρης Πτωχός κλείνοντας τον πρώτο μήνα έχει κάνει ξεκάθαρη την ταυτότητα που επιθυμεί να δώσει με την αλλαγή του μοντέλου διοίκησης και λειτουργίας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Ο ίδιος και οι συνεργάτες του επιχειρούν να καλύψουν τα κενά που υπήρξαν -και που τελικά είναι πολλά- αλλά και να δώσουν πνοή σε μια διαφορετική προσπάθεια, που πρέπει να εξελιχθεί σε διάφορους τομείς, όπως και στον χώρο του τουρισμού.
Άλλωστε, η εικόνα που σημειώθηκε, η Πελοπόννησος να… χάνει σε αριθμούς, την ώρα που πέρυσι όλοι κέρδιζαν ένα παραπάνω μερίδιο, καταδεικνύει πως κάτι πρέπει να αλλάξει. Και στην υλοποίηση και στη φιλοσοφία. Κι αυτό είναι ένα μέλημα βασικό για την περιφερειακή αρχή, όπως διεφάνη και στην συνάντηση που επεδίωξε και είχε ο Περιφερειάρχης με την Υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.
Ο στόχος συγκεκριμένος, η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής και ενός χαρτοφυλακίου σύγχρονων τουριστικών προϊόντων για την Πελοπόννησο. Και η στρατηγική αναφορά ξεκάθαρη να γίνει η Πελοπόννησος ένας πρότυπος προορισμός βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης. Έτσι, λοιπόν, αποφασίστηκε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, να αναπτύξει εξειδικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα προβολής, και, παράλληλα να υλοποιηθούν σημαντικές και πολλαπλές συνέργειες.