Πέμπτη
19
Σεπτέμβριος
TOP

Συνάντηση στην Καλαμάτα για την διαμόρφωση της νέας περιφερειακής στρατηγικής στον τουρισμό – Στόχος η ολιστική ανάδειξη της Πελοποννήσου

Στην ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους του τουρισμού που διοργάνωσε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, υπό τον Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχό, την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024, στην Τρίπολη,  παρευρέθηκε, εκπροσωπώντας τον Δήμο Καλαμάτας, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Αθλητισμού, Γιώργος Λαζαρίδης. Η συνάντηση είχε ως βασικό στόχο την παρουσίαση της νέας στρατηγικής προσέγγισης και των δράσεων της Περιφέρειας για τον τουρισμό.

Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν εκπρόσωποι δήμων, επιμελητηρίων, συλλόγων, συνδέσμων επαγγελματιών και άλλων φορέων, που είχαν την ευκαιρία να εκθέσουν τις απόψεις και προτάσεις τους για τη δυναμική ανάπτυξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου μέσα από τους επιμέρους σχεδιασμούς των Δήμων για την κάθε περιοχή και υπό τις κατευθύνσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αφού στόχος -όπως τονίστηκε- είναι η ανάδειξη της Περιφέρειας μέσα από ένα ενιαίο σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης.

cb606611 9332 4f41 84e6 f0f155de4972

Τις βασικές αρχές, τις κατευθύνσεις τους στόχους και τις πρωτοβουλίες, βάσει των οποίων θα κινηθεί το νέο στρατηγικό πλάνο της Περιφέρειας με τη συνδρομή και συστράτευση και των Δήμων, ανέπτυξε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθανάσιος Μιχελόγγονας. Στους συμμετέχοντες εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης και τους φορείς τουρισμού παρουσιάστηκε το νέο Place Brand της Πελοποννήσου, με στόχο να αναδειχθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πελοποννήσου και να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητά της στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

da7eb502 4235 40d4 b734 0966bd30d3a8

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Καλαμάτας Γιώργος Λαζαρίδης αναφέρθηκε από την πλευρά του στο Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής που διαμορφώνει ο Δήμος Καλαμάτας, για την ολιστική ανάδειξη της περιοχής μας. Βελτίωση των υποδομών και των υπηρεσιών, χρονική επέκταση της τουριστικής σεζόν με υψηλής καλλιτεχνικής αξίας εκδηλώσεις και σπουδαία αθλητικά γεγονότα κατά τη διάρκεια του έτους, στοχευμένη προβολή, συμμετοχή σε εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, είναι μερικές από τις πτυχές του στρατηγικού σχεδίου του Δήμου Καλαμάτας για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος και την αύξηση της επισκεψιμότητας της μεσσηνιακής πρωτεύουσας και συνολικά του Δήμου μας.