Δευτέρα
23
Δεκέμβριος
TOP

Το 66,4% των Ελλήνων χρησιμοποιεί τις online υπηρεσίες του Δημοσίου

Σχεδόν καθολική είναι πλέον η χρήση του Διαδικτύου από τους Ελληνες έπειτα και από δύο χρόνια εγκλεισμού εξαιτίας και της πανδημίας, με σχεδόν 9 στους 10 να έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο και να σερφάρουν σε αυτό αναζητώντας πληροφορίες για προϊόντα ή υπηρεσίες.

Την ίδια στιγμή, λόγω και της επιτάχυνσης της ψηφιοποίησης του Δημοσίου την τελευταία διετία, 7 στους 10 Ελληνες ηλικίας 16-74 ετών κάνουν χρήση των οnline υπηρεσιών του Δημοσίου, ενώ 1 στους 2 Ελληνες που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές. Στο μεταξύ, πάνω από 8 στους 10 χρησιμοποιούν τα social media για να ανταλλάξουν μηνύματα σε WhatsApp, Viber, Instagram, να πραγματοποιήσουν κλήσεις αλλά και να συμμετάσχουν σε ομάδες που έχουν δημιουργηθεί σε Facebook, Twitter, Snapchat κ.λπ.

Σύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από τα νοικοκυριά και τα μέλη τους, το 85,5% των νοικοκυριών έχει σήμερα πρόσβαση στο Διαδίκτυο, από 53,6% το 2012 (+60%), ενώ 8 στους 10 ηλικίας 16-74 ετών έκαναν χρήση του Διαδικτύου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, από 78,5% το 2021 και 75,7% το 2019, πριν δηλαδή από την πανδημία. Μάλιστα, το 98,5% όσων χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο το πρώτο τρίμηνο του 2022 το χρησιμοποίησε σε τακτική βάση, δηλαδή τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Γιατί όμως το χρησιμοποιούν; Από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ προκύπτει πως η μεγαλύτερη αύξηση την τελευταία διετία (την περίοδο του κορωνοϊού) αφορούσε δραστηριότητες πάνω σε θέματα υγείας. Ενδεικτικά, το 46% των Ελλήνων απέκτησε διαδικτυακή πρόσβαση σε ιατρικό αρχείο (εμβολιασμός, rapid test, συνταγογράφηση) έναντι 7,5% το 2020, ενώ το 31,4% έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2022 online ραντεβού μέσω εφαρμογής ή ιστοσελίδας με νοσοκομείο, ιδιώτη γιατρό κ.λπ., από 10,5% το 2020.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

πηγη kathimerini.gr