Επίκεντρο όλων των νεότερων εξελίξεων της Ορθοπεδικής Επιστήμης, και συγκεκριμένα γύρω από ζητήματα της σπονδυλικής στήλης, έχει μετατραπεί η Καλαμάτα, καθώς χθες ξεκίνησαν οι τετραήμερες εργασίες του 19ου Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρείας Σπονδυλικής Στήλης.
Στο συνεδριακό χώρο του Elite City Resort αναμένεται να αναλυθούν διεξοδικά ζητήματα για τις σύγχρονες τεχνολογίες, ενώ θα γίνουν αναφορές σε θέματα που αντιμετωπίζει το νοσηλευτικό προσωπικό καθώς οι ασθενείς με πρόβλημα σπονδυλικής στήλης.