Παρασκευή
22
Νοέμβριος
TOP

Αυτοψία Θαν. Βασιλόπουλου σε σχολεία της πόλης – Συνεχίζονται οι εργασίες συντήρησης

Συνεχίζονται οι εργασίες συντήρησης σε σχολικές υποδομές του δήμου Καλαμάτας συνεχίζονται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, οι οποίες παρεμβάσεις εξελίσσονται είτε μέσα από τη μεγάλη εργολαβία που αφορά τη συντήρηση των σχολείων, είτε μέσω των συνεργείων αυτεπιστασίας του Δήμου, τα οποία σε μόνιμη βάση και σύμφωνα με τον προγραμματισμό και τις προτεραιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών προβαίνουν σε διάφορες εργασίες στα κτήρια και τα προαύλια των σχολείων.

312968443 3295817750706168 5614744402803017599 n

Την Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022, ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος, συνοδευόμενος από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Δημήτρη Μαστραγγελόπουλο, υπηρεσιακούς παράγοντες και στελέχη του Δήμου, καθώς και τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μεσσηνίας Αγάπιο Οικονομίδη, πραγματοποίησε αυτοψίες σε σχολεία όπου εξελίσσονται παρεμβάσεις, καθώς και σχολεία που είναι εντός του προγραμματισμού εργασιών για το επόμενο διάστημα.

314537048 672175031132696 3279328525453311578 n

Υπήρξε επίσκεψη στο σχολικό συγκρότημα που φιλοξενεί το 1ο-2ο ΕΠΑΛ και το Εσπερινό Λύκειο, το Γυμνάσιο Παραλίας, το συγκρότημα του πρώην Πολυκλαδικού, το 4ο – 6ο Γυμνάσιο καθώς και στο 7ο και 14ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας.

Τονίζεται ότι εργασίες εξελίσσονται κατά κύριο λόγο σε ώρες που τα σχολεία δεν λειτουργούν, και τα Σαββατοκύριακα, ενώ ήδη έχει υπάρξει προετοιμασία για ένα δεύτερο μεγάλο κύκλο παρεμβάσεων, όπως τη θερινή περίοδο, κατά τις διακοπές των Χριστουγέννων.

Οι εργασίες στα σχολεία του Δήμου περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ελαιοχρωματισμούς, αποκατάσταση φθορών, αντικατάσταση εξοπλισμού, συντηρήσεις υποδομών, αναβάθμιση προαυλίων και γηπέδων, ράμπες και τουαλέτες ΑΜΕΑ, στέγαστρα, αντικατάσταση λαμπτήρων με LED κ.ά.

312406561 1069062383772198 2540912249087294517 n

Υπενθυμίζεται ότι ο Δήμος καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για την αντιμετώπιση των καθημερινών ζητημάτων που αφορούν τα σχολεία, χρηματοδοτώντας διαρκώς εργασίες από ίδιους πόρους, καθώς τα χρήματα που κεντρικά κατανέμονται στους Δήμους για τη σχολική στέγη είναι ελάχιστα και δεν μπορούν να καλύψουν τις αυξανόμενες ανάγκες των σχολείων του Δήμου.