Στην Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους βρίσκονται σε ετοιμότητα για να ανταποκριθούν στον αναμενόμενο «βομβαρδισμό» αιτημάτων ενημέρωσης από δανειολήπτες -φυσικά και νομικά πρόσωπα- που είτε δεν έχουν εκκινήσει διαδικασία αναζήτησης κάποιου είδους ρύθμισης, είτε αυτή έχει «κολλήσει» για το θέμα των πλειστηριασμών.
Ήδη, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για τη νέα υπηρεσία, που παρέχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης με βιντεοκλήση ή τηλεφωνικώς, μέσω του myEGDIX.live.
Η αρχή έγινε με την πλατφόρμα του Εξωδικαστικού, όπου παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τις ενέργειες στις οποίες συνιστάται ή απαιτείται να προβεί ο ενδιαφερόμενος ανάλογα με το στάδιο της αίτησής του, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα υποστήριξης για ερωτήματα που αφορούν την αίτησή του. Λίαν συντόμως, στην πλατφόρμα αναμένεται να ενταχθούν και άλλες υπηρεσίες της ΕΓΔΙΧ. Η διαδικασία για το κλείσιμο του ραντεβού είναι απλή:
Ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet.
Επιλέγει τον τρόπο εξυπηρέτησης (τηλεδιάσκεψη ή τηλεφωνική επικοινωνία).
Επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, μέσα από τις διαθέσιμες εναλλακτικές επιλογές.
Καταχωρίζει τα απαραίτητα προσωπικά του στοιχεία και ολοκληρώνει την κράτηση.
Το πρόγραμμα για ευάλωτους οφειλέτες
Αρμόδιες πηγές συνιστούν στα ευάλωτα νοικοκυριά να αξιοποιήσουν το ειδικό, ενδιάμεσο πρόγραμμα προστασίας, έως ότου συσταθεί και λειτουργήσει ο ειδικός Φορέας, που προβλέπει το πλαίσιο της «2ης ευκαιρίας». Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε ευάλωτους οφειλέτες που δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις δανειακές τους υποχρεώσεις. Τα βασικά χαρακτηριστικά του είναι:
• Κρατική επιδότηση της δόσης του στεγαστικού δανείου
• Κρατική επιδότηση από 70 έως 210 ευρώ μηνιαίως
• Κρατική επιδότηση μηνιαίας δόσης δανείων για 15 μήνες
• Αναστολή μέτρων των πιστωτών (π.χ. κατασχέσεις, πλειστηριασμοί και εξώσεις)
Διαβάστε την συνέχεια στο iefimerida.gr