
Η ΑΑΔΕ ενεργοποιεί πιλοτικά το ψηφιακό πελατολόγιο, ένα νέο σύστημα ηλεκτρονικής επιτήρησης των συναλλαγών. Το εργαλείο που υπόσχεται real time έλεγχο σε κάθε παροχή υπηρεσίας, από το συνεργείο μέχρι το πάρκινγκ, κάνει σήμερα πρεμιέρα στον κλάδο του αυτοκινήτου. Το νέο ψηφιακό εργαλείο θα λειτουργεί ως «μαύρο κουτί» για τις επιχειρήσεις, καταγράφοντας τον πελάτη, την υπηρεσία, την πινακίδα του οχήματος και, στο τέλος, το παραστατικό που εκδίδεται.
Η εφαρμογή, που ενσωματώνεται στην πλατφόρμα myDATA, επιτρέπει στον φορολογικό μηχανισμό να διασταυρώνει σε πραγματικό χρόνο κάθε συναλλαγή και να εντοπίζει αποκλίσεις ανάμεσα στις παρεχόμενες υπηρεσίες και στις δηλωμένες αποδείξεις. Το νέο σύστημα ενεργοποιείται αρχικά μέσω του aade.gr, ενώ από τον Ιούνιο θα είναι διαθέσιμο και σε εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα (MyDATA App). Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ΑΑΔΕ σε πρώτη φάση το μέτρο θα εφαρμοσθεί σε συνεργεία και εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, βουλκανιζατέρ, πάρκινγκ και πλυντήρια οχημάτων και μέσα στο καλοκαίρι θα επεκταθεί στους χώρους δεξιώσεων και πάσης φύσης κοινωνικών εκδηλώσεων, όπως εταιρικά πάρτι, βαφτίσεις ενώ σταδιακά μέχρι το τέλος του έτους στη λίστα θα ενταχθούν και άλλοι κλάδοι όπως γυμναστήρια, κέντρα αισθητικής, φυσικοθεραπευτήρια, σχολές χορού, ξενοδοχεία και οργανωμένα καταλύματα.
διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του www.parapolitika.gr πατώντας εδώ