
Πιο συχνά επισκέπτονται τα σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές, αλλά πιο χαμηλά κυμαίνονται πλέον οι εβδομαδιαίες τους δαπάνες σύμφωνα με την ετήσια έρευνα καταναλωτών από το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), με δείγμα 1.500 άτομα από όλη την Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο που προβληματίζει τους καταναλωτές όταν επισκέπτονται τα σούπερ μάρκετ για την αγορά τροφίμων, με τάση όμως αποκλιμάκωσης από το δεύτερο κριτήριο που είναι η ποιότητα.
Η εκτιμώμενη εβδομαδιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ από τους καταναλωτές είναι μειωμένη, καταγράφοντας προτίμηση για χαμηλότερες τιμές παρά για προσφορές και εκπτώσεις.
Η έρευνα της οποίας το ΙΕΛΚΑ παρουσίασε σήμερα (13.5.2025) τα ευρήματα, πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025 και αφορούσε μια σειρά θεμάτων σε σχέση με την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του newsit.gr πατώντας εδώ