
Με τρεις διαφορετικούς διαγωνισμούς επιχειρείται η αναβάθμιση των αεροδρομίων και των υποδομών τους σε όλη την Ελλάδα, καθώς σε αρκετά εξ αυτών είναι απαραίτητο να γίνουν εργασίες ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στα δεδομένα του σήμερα, ενώ στα μεγαλύτερα φαίνεται πως πρέπει να βελτιωθούν οι υποδομές ώστε να μπορούν να υποδεχθούν των αυξανόμενο αριθμό τουριστών που αριθμεί πλέον ετησίως δεκάδες εκατομμύρια.
Τέτοια παραδείγματα είναι το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, το οποίο έχει σπάσει το “φράγμα” των 32 εκατ. επιβατών σε ετήσια βάση με αποτέλεσμα να είναι απαραίτητη η επέκταση που είχε δρομολογηθεί από τα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας, αλλά “πάγωσε” λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Εκτός από το “Ελευθέριος Βενιζέλος”, έργα αναβάθμισης αναμένονται και στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας, με τον διαγωνισμό να οδεύει προς τη λήξη του και δύο ηχηρά ονόματα να είναι έτοιμα να υπογράψουν τη σχετική σύμβαση με το Υπερταμείο που έτρεξε τη διαδικασία και ετοιμάζεται να δημοπρατήσει και τα υπόλοιπα 22 περιφερειακά αεροδρόμια.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του thetoc.gr πατώντας εδώ