Ο πληθωρισμός στην Ευρώπη πέφτει – στην Ευρωζώνη βρίσκεται ήδη στο 1,7% δηλαδή κάτω από το ανώτατο αποδεκτό όριο 2% – τα επιτόκια επίσης βρίσκονται σε πτωτική πορεία, αλλά η ακρίβεια επιμένει.
Ευλόγως οι καταναλωτές σφίγγουν το ζωνάρι και περιορίζουν τις αγορές μη βασικών αγαθών, όπως είναι τα ρούχα, τα σνακ και το αλκοόλ, ενώ για τα βασικά στρέφονται σε προϊόντα ετικέτας και κυνηγούν τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα έρευνας που διενήργησε σε πέντε μεγάλες ευρωπαϊκές οικονομίες η Boston Consulting Group (BCG).
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του in.gr πατώντας εδώ