
Μέχρι τώρα, οι μεταβολές στις τιμές των τροφίμων σχετίζονταν με την εποχικότητα, τις προωθητικές ενέργειες ή τις αλλαγές κόστους.
Όμως, η νέα εποχή φέρνει την αλγοριθμική τιμολόγηση σε πραγματικό χρόνο, όπου οι τιμές μπορεί να αλλάζουν δεκάδες φορές μέσα στην ίδια ημέρα.
Και αν κάτι μας έχει διδάξει η εμπειρία από την Uber, την Amazon και τα αεροπορικά εισιτήρια, είναι ότι η μεταβλητότητα αυτή σπάνια περνά απαρατήρητη από τους καταναλωτές.
Η δυναμική τιμολόγηση στις Walmart και Kroger
Οι αμερικανικές αλυσίδες Walmart και Kroger έχουν επενδύσει μαζικά σε ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιών (ESLs).
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του in.gr πατώντας εδώ