Δευτέρα
4
Αύγουστος
TOP

Δυναμική τιμολόγηση: Η νέα πραγματικότητα στα σούπερ μάρκετ;

Μέχρι τώρα, οι μεταβολές στις τιμές των τροφίμων σχετίζονταν με την εποχικότητα, τις προωθητικές ενέργειες ή τις αλλαγές κόστους.

Όμως, η νέα εποχή φέρνει την αλγοριθμική τιμολόγηση σε πραγματικό χρόνο, όπου οι τιμές μπορεί να αλλάζουν δεκάδες φορές μέσα στην ίδια ημέρα.

Και αν κάτι μας έχει διδάξει η εμπειρία από την Uber, την Amazon και τα αεροπορικά εισιτήρια, είναι ότι η μεταβλητότητα αυτή σπάνια περνά απαρατήρητη από τους καταναλωτές.

Οι αμερικανικές αλυσίδες Walmart και Kroger έχουν επενδύσει μαζικά σε ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιών (ESLs).

Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του in.gr πατώντας εδώ