
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα πρέπει να προτείνει το συντομότερο δυνατό έναν νέο κανονισμό έγκρισης τύπου ΕΕ για ηλεκτρικά μετασκευασμένα οχήματα.
Η μέση ηλικία του ευρωπαϊκού στόλου αυτοκινήτων δυστυχώς αυξάνεται κάθε χρόνο παρά τα αυστηρά μέτρα που λαμβάνει η Κομισιόν αλλά και τους φιλόδοξους στόχους που έχει θέσει σχετικά με την μείωση των εκπομπών CO2 κατά 90% έως το 2024.
Ο τρέχων κανονισμός για τις εκπομπές CO2 αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης της σταδιακής κατάργησης του κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) το 2035, είναι το μοναδικό πιο σημαντικό μέτρο μείωσης των εκπομπών, καθώς θα μειώσει τις εκπομπές κατά 57% το 2040 σε σύγκριση με το 2015.