Το χαμηλό κόστος αλλά και η σχέση ποιότητας-τιμής είναι ορισμένα από τα βασικότερα κριτήρια για να επιλέξουν πολλοί Ελληνες πού θα πάνε διακοπές, σε μία μάλιστα περίοδο που το κύμα ακρίβειας τις καθιστά για κάποιους είδος πολυτελείας
Το χαμηλό κόστος αλλά και η σχέση ποιότητας-τιμής είναι ορισμένα από τα βασικότερα κριτήρια για να επιλέξουν πολλοί Ελληνες πού θα πάνε διακοπές, σε μία μάλιστα περίοδο που το κύμα ακρίβειας τις καθιστά για κάποιους είδος πολυτελείας.
Οπως αναφέρει η έρευνα, στην οποία συμμετείχε ένα δείγμα 9.477 ατόμων από άνδρες και γυναίκες μεταξύ 18-64 ετών, τις πρόσφατες διακοπές τους επέλεξαν 6 στους 10 Ελληνες (61%) λαμβάνοντας υπόψη τη σχέση ποιότητας-τιμής, τα φυσικά κάλλη του προορισμού που έχουν επιλέξει (50%) και φυσικά το χαμηλό κόστος για τα ξενοδοχεία αλλά και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια (42%).
Ακολούθως και με μεγάλη διαφορά, έπονται ο πολιτισμός και τα μνημεία στην περιοχή (29%), οι φίλοι/οικογένεια που υπάρχουν εκεί (25%) ή το γεγονός ότι ο προορισμός προτάθηκε από την παρέα (22%).
Παράλληλα, οι αναμνήσεις από έναν τόπο (21%), η νυχτερινή ζωή (16%) αλλά και οι αθλητικές δραστηριότητες που μπορεί να προσφέρει ο εκάστοτε προορισμός (11%), δεν φαίνεται να αποτελούν βασικά κριτήρια για να επιλέξει κάποιος τις διακοπές του. Ενώ μεγάλη μερίδα του κόσμου ταξίδεψε τους τελευταίους 12 μήνες σε κάποιο μέρος της Ελλάδας, επιλογή που έγινε λόγω και των περιορισμών στις μετακινήσεις κατά την περίοδο του κορωνοϊού, το 62% των συμμετεχόντων δείχνει διατεθειμένο να ταξιδέψει πλέον μακριά για να γνωρίσει καινούργια μέρη.
Mικρό ποσοστό της τάξεως του 9% απάντησε πως φέτος δεν θα πάει καθόλου διακοπές.
Ωστόσο, ένας στους δύο συμφωνεί πως τα ταξίδια σε κοσμοπολίτικα μέρη και αξιοθέατα είναι ακριβά, ενώ το 42% τηρεί αυστηρά τον προϋπολογισμό που έχει θέσει για να πραγματοποιήσει τις διακοπές του. Μεγάλη ανυπομονησία για να ξοδέψει χρήματα στις διακοπές έχει το 35% των συμμετεχόντων, με ένα 20% να ψωνίζει σε καταστήματα duty free επωφελούμενο και τις προσφορές των καταστημάτων.
Το κινητό τηλέφωνο δεν αποχωρίζεται στις διακοπές του το 59% των Ελλήνων, δεδομένου ότι 8 στους 10 (79%) εκτιμούν πως το τηλέφωνο ή το tablet μπορεί να βελτιώσει την ταξιδιωτική του εμπειρία. Ενα εξίσου μεγάλο ποσοστό, της τάξεως του 62%, έχει ανάγκη την επαφή με το τηλέφωνο για να μη χάσει τίποτα όσο λείπει, ενώ αντίστοιχο ποσοστό δεν το αποχωρίζεται επιθυμώντας να κρατήσει επαφές με τους δικούς του ανθρώπους το διάστημα που θα λείπει διακοπές.