Ποια είναι τα πιο εμπορικά τραγούδια της Eurovision στην εποχή του διαδικτύου;Η Eurovision, ένα από τα μεγαλύτερα και πιο δημοφιλή μουσικά γεγονότα, καταφέρνει κάθε χρόνο να συγκεντρώνει περίπου 180 εκατομμύρια θεατές από όλο τον κόσμο. Ο διαγωνισμός, ο οποίος μεταδίδεται από το ντεμπούτο του το 1956 (με εξαίρεση το 2020 που ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας), είναι ένα από τα μακροβιότερα τηλεοπτικά προγράμματα στον πλανήτη.
Πολλοί ήταν οι νικητές του διαγωνισμού που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, των οποίων τα τραγούδια έγιναν hit και ακούγονται μέχρι σήμερα.
Την ίδια στιγμή, πολλοί καλλιτέχνες δεν κέρδισαν τον διαγωνισμό, ωστόσο κατάφεραν να ξεχωρίσουν και να γίνουν Eurovision legends (βλέπε Ελένη Φουρέιρα).
Πολλές ήταν, βέβαια, και οι συμμετοχές που ξεχάστηκαν και κανείς δεν τις θυμάται σήμερα, ούτε καν στις χώρες τους.
Μία όμως συμμετοχή κατάφερε να μην εμφανιστεί καν στον διαγωνισμό και -εντούτοις- να καταφέρει να γίνει το τραγούδι με τις περισσότερες προβολές στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο Youtube.
Ο λόγος για τη συμμετοχή της Ρωσίας στη Eurovision 2020, η οποία ακυρώθηκε λόγω της covid-19. Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός θα διεξάγονταν στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας, μετά τη νίκη της χώρας το 2019 με τον Ντάνκαν Λόρενς και το τραγούδι “Arcade”.
Η απόφαση ανακοινώθηκε στις 18 Μαρτίου 2020 κι αυτή ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που συνέβη κάτι τέτοιο.
Τελικά, το Ρότερνταμ φιλοξένησε τον διαγωνισμό ακριβώς την επόμενη χρονιά, το 2021, με νέα, όμως, τραγούδια.
Παρόλο που το τραγούδι της Ρωσίας δεν εμφανίστηκε ποτέ στη σκηνή του διαγωνισμού, παρόλο που δεν διοργανώθηκε καν διαγωνισμός, το συγκρότημα Little Big με το κομμάτι “Uno” κατάφερε να κάνει κάτι πολύ ενδιαφέρον.
Τι έκανε; Κατάφερε να σκαρφαλώσει στην πρώτη θέση των δημοφιλέστερων eurosongs στο Youtube, με το κομμάτι να μετρά περισσότερα από 284 εκατομμύρια προβολές.
Στην ιστορία της Eurovision, στην ερώτηση σχετικά με το τραγούδι που θεωρείται το πιο επιτυχημένο, οι περισσότεροι θα απαντήσουν το “Waterloo” των ABBA. Ποια είναι, όμως, τα πιο εμπορικά τραγούδια της Eurovision στην εποχή του διαδικτύου;
Πάμε λοιπόν να δούμε τα 10 πιο δημοφιλή τραγούδια στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο Youtube. Στη συνέχεια θα δούμε τι συμβαίνει και στο Spotify, όπου εκεί τα νούμερα είναι ακόμη μεγαλύτερα.
EUROVISION: ΤΑ 10 ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE
10) Eurovision 2015: Σουηδία / Måns Zelmerlöw – “Heroes” / 1η θέση (52 εκατομμύρια views)
9) Eurovision 2009: Τουρκία / Hadise – “Düm Tek Tek” / 4η θέση (52 εκατομμύρια views)
8) Eurovision 2006: Φινλανδία / Lordi – “Hard Rock Hallelujah” / 1η θέση (53 εκατομμύρια views)
7) Eurovision 2012: Σουηδία / Loreen – “Euphoria” / 1η θέση (62 εκατομμύρια views)
6) Eurovision 2010: Γαλλία / Jessy Matador – “Allez Ola Olé” / 12η θέση (64 εκατομμύρια views)
5) Eurovision 2010: Γερμανία / Lena – “Satellite” / 1η θέση (73 εκατομμύρια views)
4) Eurovision 2009: Νορβηγία / Alexander Rybak – “Fairytale” / 1η θέση (74 εκατομμύρια views)
3) Eurovision 2021: Ιταλία / Måneskin – “Zitti E Buoni” / 1η θέση (102 εκατομμύρια views)
2) Eurovision 2018: Ισραήλ / Netta – “Toy” / 1η θέση (173 εκατομμύρια views)
1) Eurovision 2020: Ρωσία / Little Big – “Uno” / Ακυρώθηκε (282 εκατομμύρια views)
Για την ιστορία, οι δύο leaders των Little Big, Prusikin και Tayurskaya, αμέσως μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία το 2022, εγκατέλειψαν τη χώρα και στάθηκαν στο πλευρό της Ουκρανίας.
Ο χορευτής με τη μπλε στολή που βλέπουμε στο clip, o Dmitry Krasilov, έφυγε ξαφνικά από τη ζωή τον περασμένο Δεκέμβριο, σε ηλικία 29 ετών.
ΠΗΓΗ news247.gr