Δευτέρα
23
Δεκέμβριος
TOP

Γ. Μουργής: «Συγκυριακό το κύμα ανατιμήσεων- Αλλαγές τιμοκαταλόγου θα υπάρχουν καθόλο το τρίμηνο που ακολουθεί»

Η αλυσίδα εμπορίας και διάθεσης τροφίμων και προϊόντων πρώτης ανάγκης είναι στενά συνδεδεμένη με την ενέργεια, το κόστος καλλιέργειας και μεταφοράς γεγονός που έχει οδηγήσει σε ένα κύμα ανατιμήσεων που σύμφωνα με τους ειδικούς είναι συγκυριακό.

Όπως σημείωσε ο Γιώργος Μουργής, αντιπρόεδρος του Ομίλου Super Market Αφών Μουργή, το φαινόμενο είναι συγκυριακό καθώς πρόκειται για μεταβαλλόμενους παράγοντες που συντελούν στην διαμόρφωση των τιμών: «Τα προϊόντα που έχουν μέχρι στιγμής ανεβεί προς τα πάνω είναι διαφόρων ειδών. Είτε νωπά, είτε από τον αγροτικό είτε τον κτηνοτροφικό τομέα. Φέτος βλέπουμε μια μεγαλύτερη άνοδο των τιμών θα φθάσει μέχρι τον Φεβρουάριο του 2022», για να συνεχίσει «τα εισαγόμενα προϊόντα είχαν ακαριαία αύξηση από τα τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου. Το υπόλοιπο, το λεγόμενο βιομηχανικό μοντέλο της Ελλάδας το οποίο στηρίζεται στην παραγωγή και την εμπορία κλίμακας, αρχίζει σιγά σιγά να παρουσιάζει άνοδο τιμών».

Όπως επίσης διευκρίνισε ο κ. Μουργής αλλαγές τιμοκαταλόγου θα υπάρχουν καθόλο το τρίμηνο που ακολουθεί, προβλέποντας μάλιστα πως το γεγονός αυτό θα τραβήξει μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους.

Παρουσιάστηκε ωστόσο καθησυχαστικός σε ό,τι αφορά στην άνοδο των τιμών λέγοντας πως «οι ανατιμήσεις δεν είναι τόσο τραγικές όσο νομίζουμε. Όταν δηλαδή ένα προϊόν έχει ανατίμηση στην συσκευασία του και όχι σε αυτό το ίδιο, τούτο μεταφράζεται σε ένα 2% επί της τιμής. Πρέπει να πούμε στον κόσμο ότι η ανατίμηση δεν αφορά πάντοτε στο ίδιο το προϊόν…»

 

Οι προσπάθειες του Ομίλου Μουργή συνεχίζονται

Οι προσπάθειες του Ομίλου Μουργή η φιλοσοφία του οποίου επικεντρώνεται σε ένα πελατοκεντρικό μοντέλο, είναι η διασφάλιση της ικανοποίηση των πελάτων του.

Είτε αυτό γίνεται μέσω προωθητικών ενεργειών τις οποίες η εταιρεία πραγματοποιεί σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, τόσο σε μορφή έκπτωσης όσο και σε προσφορές τύπου ένα συν ένα, είτε μέσω των προσφορών δια του φυλλαδίου των Super Market Μουργής που πλέον παρέχεται δυο φορές τον μήνα.

Αναφερόμενος τέλος, στην απότομη κορύφωση του τζίρου των Super Market που παρατηρήθηκε όταν η πανδημία είχε «χτυπήσει» στην χώρα μας, είναι ένα φαινόμενο που πλέον έχει εξαλειφθεί καθώς όπως σημειώνει ο κ. Μουργής «Ούτε πανικός υπάρχει στον κόσμο ούτε φόβος ότι θα εξαντληθούν τα προϊόντα. Αντιθέτως ο κόσμος είναι πολύ πιο ψύχραιμος και σε ότι έχει να κάνει με τις ανατιμήσεις…»