
Κάθε λεπτό της ημέρας, στο TikTok ανεβαίνουν 16.000 βίντεο, στο Instagram και το Facebook «παίζουν» 138,9 εκατομμύρια reels και στο YouTube καταγράφονται 3 εκατομμύρια προβολές.
Τα στοιχεία από την έκθεση «Data Never Sleeps» της Domo δεν μπορούν παρά να εγείρουν ένα κρίσιμο ερώτημα: Μήπως καταναλώνουμε υπερβολικά πολύ περιεχόμενο;
Ναι, και αυτό είναι σε βάρος μας, λέει η ψυχολόγος και καθηγήτρια πανεπιστημίου Gloria Mark, μιλώντας στο CNBC.
«Όταν είμαστε καταβεβλημένοι από την επεξεργασία τόσων πολλών πληροφοριών, οι γνωστικοί μας πόροι εξαντλούνται. Όταν εξαντλούνται, το μυαλό μας κουράζεται», λέει η Mark.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του moneyreview.gr πατώντας εδώ