
Διά στόματος Απόστολου Τζιτζικώστα μάθαμε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση φαίνεται να συζητά το ενδεχόμενο αλλαγών στην αρχική δέσμευση για απαγόρευση των θερμικών μοτέρ έως το 2035. Ενώ σήμερα περισσότερο από ποτέ, τα ηλεκτρικά αποτελούν αναμφισβήτητα τη μεγαλύτερη προτεραιότητα των κατασκευαστών στο πλαίσιο για μια πιο πράσινη και εξηλεκτρισμένη ανάπτυξη, τελευταία παρατηρούμε μια τάση αλλαγής που αρχίζει να αναπτύσσεται στους εσωτερικούς κύκλους της Ε.Ε. και σίγα σίγα γίνεται εμφανής και στο ευρύ κοινό.
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει εδώ και μήνες να δείχνουν ανοικτά την δυσαρέσκεια τους για τις μη ρεαλιστικές απαιτήσεις της Ε.Ε. για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας των μοντέλων τους εντός δεκαετίας, την ίδια ώρα που, κατά τα φαινόμενα, η Ευρώπη μένει προσηλωμένη στους στόχους για απαγόρευση πώλησης νέων μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Παρατηρούμε, ωστόσο, προς τον τελευταίο καιρό φαίνεται να φυσά ένας διαφορετικός άνεμος στην Ευρώπη. Ένας άνεμος, που φαίνεται να πηγάζει, σε μεγάλο βαθμό, από την απροθυμία των εταιριών να προσαρμοστούν πλήρως στις απαιτήσεις πράσινης κινητικότητας που έθεσε η Ε.Ε, στον μικρότερο από το αναμενόμενο ρυθμό ανάπτυξης του μερίδιου ηλεκτρικών στην αγορά, άλλα και στον κίνδυνο για πιθανές πτώσεις του κέρδους από την βιομηχανία αυτοκινήτων.
Ένα δυνατός υπαινιγμός προς αυτή την κατεύθυνση ήταν η αναβολή της εφαρμογής των νέων προδιαγραφών ρύπων Euro 7 από την Κομισιόν. Μάλιστα, την απόφαση αυτή ακολούθησαν και οι δηλώσεις του Επίτροπου Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, Απόστολου Τζιτζικώστα, οι οποίες μαρτυρούσαν πιθανές αλλαγές στην απαγόρευση θερμικών μοντέλων. Σύμφωνα με τα διεθνή μέσα, η αναβολή της απαγόρευσης για μεταγενέστερο χρόνο αρχίζει να αποκτά όλο και περισσότερη φόρα, με πολλούς να βλέπουν αρκετές πιθανότητας για να συμβεί κάτι τέτοιο.
Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του www.carandmotor.gr πατώντας ΕΔΩ