«Οι πολίτες επιθυμούν διακαώς να ταξιδέψουν. Αυτή είναι η αίσθηση που επικρατεί παγκοσμίως», δήλωσε η Στεφανία Παπαϊωάννου, αντιπρόεδρος στην πολυτελή ταξιδιωτική εταιρεία Abercrombie & Kent
«Οι πολίτες επιθυμούν διακαώς να ταξιδέψουν. Αυτή είναι η αίσθηση που επικρατεί παγκοσμίως», δήλωσε η Στεφανία Παπαϊωάννου, αντιπρόεδρος στην πολυτελή ταξιδιωτική εταιρεία Abercrombie & Kent. «Ο κόσμος γνωρίζει καλά ότι με την πανδημία έχει χάσει σχεδόν δύο χρόνια από τη ζωή του, πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι ανησυχούν μήπως έχουν λιγότερα χρόνια στη διάθεσή τους για να ταξιδέψουν» εξηγεί.
Ο Λι Τόμσον, συνιδρυτής της εταιρείας ταξιδιών Flash Pack, συμφωνεί με την παραπάνω άποψη συμπληρώνοντας μάλιστα, πως «οι άνθρωποι θέλουν απεγνωσμένα να ξεφύγουν. Περίμεναν τόσο καιρό να να ταξιδέψουν και τώρα, δεν πτοούνται ούτε από τους διεθνείς ταξιδιωτικούς προορισμούς ούτε από την όποια αβεβαιότητα προκαλεί η Όμικρον».
Η Expedia χαρακτηρίζει το 2022 ως χρονιά της κατσίκας, ή «το καλύτερο από όλα τα ταξίδια». Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν 12.000 άτομα – ταξιδιώτες σε περισσότερες από 12 χώρες, η εταιρεία διαπίστωσε ότι το 65% των ερωτηθέντων επιθυμεί το επόμενο ταξίδι του να αφορά σε κάποιο μακρινό ταξιδιωτικό προορισμό.
Η Amadeus καταγράφει κατακόρυφο άλμα στις αναζητήσεις σε «εξωτικούς προορισμούς», σύμφωνα με μια έκθεση της εταιρείας που δημοσιεύθηκε το Νοέμβριο. Οι αναζητήσεις για μέρη όπως η Τανζανία (+36%), οι πτήσεις προς Ιορδανία (+22%) και οι κρατήσεις σε πόλεις κοντά στο Μάτσου Πίτσου (σχεδόν +50%) αυξήθηκαν σημαντικά κατά τη διάρκεια του 2021 συγκριτικά με τα στοιχεία του 2020 σύμφωνα με πληροφορίες από το CNBC.
Η πανδημία άλλαξε τη «διάθεση των ταξιδιωτών», δήλωσε ο Ντέσιους Βαλμορμπίντα, πρόεδρος ταξιδιών στην Amadeus. Οι διεθνείς προορισμοί με τη μεγαλύτερη ζήτηση για φέτος, είναι η Τοσκάνη (+141%), οι Μπαχάμες (+129%), τα νησιά Μπόρα Μπόρα (+98%), οι Μαλδίβες (+97%) καθώς και η νότια Γαλλία (+88%), σύμφωνα με την έκθεση.
Περίπου το 70% των ταξιδιωτών αναψυχής σε μεγάλες χώρες – όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Καναδάς, η Ιαπωνία και η Ισπανία – σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια τους το 2022 σε σχέση με τα τελευταία πέντε χρόνια, σύμφωνα με μια κοινή έκθεση του Νοεμβρίου του World Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού και της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας Trip.com.
Πηγή: newmoney.gr