Δευτέρα
21
Απρίλιος
TOP

Σε ανοδική τροχιά ο τζίρος των έτοιμων γευμάτων

Σύμφωνα, λοιπόν, με την τελευταία ετήσια έκθεση της McKinsey και της Eurocommerce (πρόκειται για την πανευρωπαϊκή συνομοσπονδία εμπορίου) για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ και τις τάσεις που θα διαμορφωθούν το 2025 και έπειτα, το 77% των καταναλωτών που ανήκουν στη γενιά Ζ αγοράζει έτοιμα γεύματα 1-3 φορές τον μήνα και τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, έναντι 33% που είναι το αντίστοιχο ποσοστό στους baby boomers (όσους έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1946 και του 1964). Υψηλά είναι τα ποσοστά και στις ενδιάμεσες ηλικιακές ομάδες, τους millennials (72%) και όσους ανήκουν στη γενιά Χ (57%). Ο τζίρος μάλιστα των έτοιμων γευμάτων αυξάνεται με ρυθμό πολλαπλάσιο αυτού του συνολικού κλάδου των σούπερ μάρκετ σε πανευρωπαϊκό επίπεδο (4,4% έναντι 1,4% το 2024 σε σύγκριση με το 2023). Στην Ελλάδα οι πωλήσεις των έτοιμων γευμάτων (που απαιτούν απλώς ζέσταμα) αυξάνονται με ρυθμό 7,5%, κάτι που σχετίζεται και με την ιλιγγιώδη αύξηση των πωλήσεων air fryer, τα οποία εν πολλοίς έχουν αντικαταστήσει το ζέσταμα σε φούρνο μικροκυμάτων.

Την ίδια ώρα, είναι η γενιά Ζ που ενδιαφέρεται περισσότερο για την αγορά υγιεινών τροφίμων, με το 45% να εμφανίζεται διατεθειμένο να ακολουθήσει υγιεινή διατροφή, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά είναι χαμηλότερα στις άλλες ηλικιακές ομάδες (κάτω από 40% στους millennials και κάτω από 30% στη γενιά Χ και στους baby boomers). Ακριβώς για αυτόν τον λόγο η κατηγορία ready to heat and eat (έτοιμα για κατανάλωση ύστερα από ζέσταμα) γευμάτων δεν περιλαμβάνει πλέον μόνο κατεψυγμένες πίτσες και κοτομπουκιές, αλλά μαγειρεμένα λαχανικά και τελευταία ακόμη και σούπερ οσπρίω

Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του www.moneyreview.gr πατώντας ΕΔΩ