Δευτέρα
28
Απρίλιος
TOP

Σούπερ μάρκετ: Πώς «χτίζεται» το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή – Τάσεις και αλλαγές

Σαρωτικές αλλαγές έχουν σημειωθεί στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών τα τελευταία χρόνια, καθώς τα ελληνικά νοικοκυριά προσπαθούν να διαχειριστούν την οικονομική στενότητα στην οποία έχουν περιέλθει μετά από αρκετά μεγάλο διάστημα πληθωριστικών πιέσεων, αλλά και να ακολουθήσουν τις νέες καταναλωτικές συνήθειες που επιτάσσει ο σύγχρονος τρόπος ζωής.

Μπροστά, δε, σε αυτό το ευμετάβλητο περιβάλλον, το καταναλωτικό κοινό επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά, αναπροσαρμόζοντας τις ανάγκες του και κατ’ επέκταση και τις δαπάνες του, κάτι που έγινε γρήγορα αντιληπτό και στον τρόπο που ψωνίζει ο καταναλωτής μέσα στο σούπερ μάρκετ. Με βάση τα τελευταία δεδομένα ο σύγχρονος καταναλωτής έχει καταστεί πιο απαιτητικός, αλλά και πιο αυστηρός ως προς τις προσδοκίες του, καθώς πλέον όχι μόνο γνωρίζει τι θέλει να αποκτήσει, αλλά και πού μπορεί να εύκολα το βρει.

Απαισιόδοξος και οικονομικά πιεσμένος ο Έλληνας καταναλωτής

Όπως παραδέχθηκε πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος της NielsenIQ, Βάιος Δημοράγκας, ο Έλληνας καταναλωτής παραμένει σημαντικά απαισιόδοξος για την επόμενη μέρα. Τα απόνερα των απανωτών κρίσεων είναι ακόμη εδώ, η οικονομική ανασφάλεια παραμένει, ενώ οι δασμοί αποτελούν μια νέα πηγή ανησυχίας.

«Ο Έλληνες είναι πιο απαισιόδοξοι καταναλωτές έναντι των ξένων», σημείωσε χαρακτηριστικά. «Ο παγκόσμιος καταναλωτής σε ποσοστό 60% δηλώνει ότι είναι σχετικά άνετα και μπορεί να αγοράζει τα πράγματα τα οποία επιθυμεί, ενώ το 40% πιέζεται. Αντιστρόφως ανάλογο είναι το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών. Κάτω από το 40% δηλώνει ‘σχετικά άνετα’, ενώ ποσοστό άνω του 60% περιορίζεται στα απολύτως βασικά» εξηγούσε χαρακτηριστικά ο κ. Δημοράγκας.

Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του www.insider.gr πατώντας ΕΔΩ