Σάββατο
2
Νοέμβριος
TOP

Τι κάνουν οι έφηβοι στο ίντερνετ – Σε ποια social media περνούν όλη τους τη μέρα

Οι έφηβοι στις ΗΠΑ είναι κολλημένοι στο YouTube και το TikTok, με σχεδόν 1 στους 5 να λέει ότι χρησιμοποιεί τις εφαρμογές ροής βίντεο «σχεδόν συνεχώς», σύμφωνα με έρευνα σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις συνήθειες των εφήβων στο διαδίκτυο που δημοσιεύτηκε από το Pew Research Center.

Η έρευνα έδειξε ότι το YouTube ήταν η πιο «ευρέως χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα» για τους εφήβους στις ΗΠΑ, με το 93% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τακτικά την υπηρεσία βίντεο που ανήκει στην Google. Από αυτό το ποσοστό, περίπου το 16% των έφηβων ερωτηθέντων είπε ότι «επισκέπτονται ή χρησιμοποιούν σχεδόν συνεχώς» το YouTube, υπογραμμίζοντας την τεράστια δημοτικότητα της εφαρμογής βίντεο ανάμεσα στους νέους.

Το TikTok ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής εφαρμογή, με το 63% των εφήβων να λένε ότι χρησιμοποιούν την υπηρεσία σύντομων βίντεο που ανήκει στην ByteDance, ακολουθούμενη από το Snapchat και το Instagram, με ποσοστά 60% και 59%, αντίστοιχα. Περίπου το 17% από το 63% των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το TikTok ανέφεραν ότι μπαίνουν στην υπηρεσία σύντομων βίντεο «σχεδόν συνεχώς», σημειώνει η έκθεση.

Εν τω μεταξύ, το Facebook και το Twitter, τώρα γνωστό ως X, δεν είναι τόσο δημοφιλή στους εφήβους όσο ήταν πριν από μια δεκαετία, αναφέρει η μελέτη.

Ειδικότερα, όσον αφορά το Facebook, οι συγγραφείς της Pew Research έγραψαν ότι το ποσοστό των εφήβων που χρησιμοποιούν την εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Meta «έχει μειωθεί από 71% το 2014-2015 σε 33% σήμερα». Κατά την ίδια περίοδο, η χρήση του Instagram που ανήκει επίσης στη Meta δεν έχει κάποια διαφορά στο μερίδιο, αφού είχε σημειώσει αύξηση από 52% το 2014-15 σε 62% πέρυσι και στη συνέχεια μείωση στο 59% το 2023, σύμφωνα με την εταιρεία.

Να σημειωθεί, ότι δεν διαπιστώθηκαν ιδιαίτερες μεταβολές ως προς τα ευρήματα της έρευνας φέτος, σε σχέση με αυτά της περσινής χρονιάς.

«Το μερίδιο των εφήβων που χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες παρέμεινε σχετικά σταθερό από την άνοιξη του 2022, όταν το Κέντρο πραγματοποίησε τελευταία έρευνα για αυτά τα θέματα», έγραψαν οι συγγραφείς. «Για παράδειγμα, το ποσοστό των εφήβων που χρησιμοποιούν το TikTok είναι στατιστικά αμετάβλητο από πέρυσι».

Η έρευνα της Pew Research βασίστηκε στις απαντήσεις σχεδόν 1.500 νέων ηλικίας 13 έως 17 ετών μεταξύ 26 Σεπτεμβρίου 2023 και 23 Οκτωβρίου 2023.

πηγη moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC