Παρασκευή
26
Ιούνιος
TOP

Βάστα γερά, Αντώνη… μπας και λυθεί κανένα πρόβλημα στην Αρκαδία

του Μηνά Αρτόπουλου
Και ξαφνικά, εκεί που «δεν υπήρχε σάλιο»…
Βρέθηκαν 6.000.000 ευρώ για τη Γορτυνία και αφήνουν να εννοηθεί ότι θα έρθουν κι άλλα λεφτά…
Τρέχει η διαδικασία για το Επιχειρηματικό Πάρκο Γόρτυνος.
Ανακοινώνονται επενδύσεις με υποσχέσεις για χιλιάδες θέσεις εργασίας.
Ετοιμάζονται οι τελικές ανακοινώσεις για τις φυλακές στη Μεγαλόπολη.
Μέχρι και σιδηρόδρομο έταξε ο γραμματέας της ΝΔ.
Κι εκεί που για μήνες ήταν εξαφανισμένοι και δεν έκλειναν ούτε ραντεβού…
Ξαφνικά, η Αρκαδία γέμισε υπουργούς.
Ήρθε μέχρι και ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης. Το Νο2 της κυβέρνησης.
Και όλα αυτά γιατί;
Λίγο οι φωνές των Γορτύνιων.
Λίγο τα χαμηλά ποσοστά στις δημοσκοπήσεις.
Λίγο ότι, αργά ή γρήγορα, θα στηθούν κάλπες.
Λίγο ότι και μόνο στο άκουσμα ότι θα κάνει ο Σαμαράς κόμμα, υπάρχει ένα άγχος για την ΝΔ στην Πελοπόννησο.
Τώρα που «γυρίζει», λοιπόν, είναι η ευκαιρία.