Παρασκευή
22
Νοέμβριος
TOP

Λιανεμπόριο: Μάχη για το 1,5 δισ. της πασχαλινής αγοράς

Με μπαράζ προσφορών και ναυαρχίδα το «καλάθι του Πάσχα», τα σούπερ μάρκετ διεκδικούν τη μερίδα του λέοντος από τα χρήματα που πέφτουν αυτές τις ημέρες στην αγορά (Δώρο Πάσχα, επιδόματα, market pass κ.λπ.), ενώ στον πασχαλινό τζίρο «ποντάρουν» και τα εμπορικά καταστήματα, ειδικά τα παιχνιδάδικα.

Ας σημειωθεί ότι μόνο το Δώρο Πάσχα υπολογίζεται σε 1 δισ. ευρώ, ενώ πάνω από 510 εκατ. ευρώ ήταν η ενίσχυση 2,9 εκατ. δικαιούχων του market pass, που ενεργοποιήθηκε 21 Φεβρουαρίου, καλύπτοντας την περίοδο μέχρι τον Ιούλιο.

Ο πήχης για τα εορταστικά ψώνια έχει μπει πάνω από το 1,5 δισ. ευρώ του περσινού πασχαλινού τζίρου, όπως εκτίμησε ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης, σε ανακοίνωσή του. Μάλιστα, παράγοντες της αγοράς εκφράζουν ικανοποίηση για την εμπορική κίνηση των πρώτων ημερών της σεζόν, αποτέλεσμα και της συγκυριακής αύξησης του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών.

Υπενθυμίζεται ότι το εορταστικό ωράριο τέθηκε σε ισχύ την περασμένη Πέμπτη 6 Απριλίου, ενώ η αγοραστική κίνηση κλιμακώθηκε την Κυριακή των Βαΐων, που τα καταστήματα ήταν ανοιχτά. Σε πολλά εμπορικά κέντρα επικράτησε το αδιαχώρητο, ενώ ουρές σχημάτιζαν οι καταναλωτές στα ταμεία των σούπερ μάρκετ, καθώς πολλοί έσπευσαν να προμηθευτούν τα αναγκαία για το πασχαλινό τραπέζι σε πρώιμες προσφορές. Οι μεγάλες αλυσίδες άνοιξαν την Κυριακή τα καταστήματά τους στις περισσότερες περιοχές της επικράτειας, με εξαίρεση την αλυσίδα Σκλαβενίτης, τον μεγαλύτερο παίκτη του οργανωμένου λιανεμπορίου, που μπήκε στη μάχη των μεριδίων από τη Μεγάλη Δευτέρα.

Διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ από το www.powergame.gr πατώντας εδώ