Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας της Ελλάδας έχει “πατήσει” στο Road Safety που ψήφισε το Ευρωκοινοβούλιο, για να σταματήσουν να πεθαίνουν χιλιάδες πολίτες στους δρόμους. Δείτε το Infographic.
Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας αλλάζει γιατί, όπως δείχνει κάθε μήνα ο αριθμός των παραβάσεων που ανακοινώνει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, ο μέσος πολίτης δεν έχει καταφέρει να καταλάβει πως μας είναι χρήσιμος.
Πράγματα που προβλέπονται, αλλά δεν τηρούνται, είναι τα εξής:
- να μην οδηγούμε με το κινητό τηλέφωνο στο αυτί,
- να υπακούμε σε αυτά που ορίζουν οι πινακίδες που βρίσκουμε στο διάβα μας (κατ’ αρχάς στο STOP),
- να μη σταθμεύουμε και παρκάρουμε όπου θέλουμε,
- να μην παραβιάζουμε το όριο ταχύτητας,
- να φοράμε ζώνη ή κράνος,
- να μην κάνουμε αντικανονικό προσπέρασμα,
- να μην κινούμαστε στη ΛΕΑ και
- να συντηρούμε επαρκώς το όχημα μας (με ΚΤΕΟ, αλλαγή ελαστικών κλπ) ώστε να μην παίρνουν φωτιά και κινδυνεύουμε εμείς, αλλά και όσοι είναι γύρω μας.
ΕΧΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Φυσικά, ό,τι γίνεται στην Αθήνα, γίνεται και σε όλες τις άλλες πόλεις και κάπως έτσι οι κυβερνώντες αποφάσισαν να καταθέσουν σύντομα στη Βουλή το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας.
Το εκπόνησε το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, σε συνάρτηση τη νέα πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ευρύτερα γνωστής ως Road Safety.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
πηγη news247.gr