Πέμπτη
26
Δεκέμβριος
TOP

Αλλάζουν οι συνήθειες των Ελλήνων: Λιγότερα φρούτα και λαχανικά, περισσότερο delivery

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια οι τηλεφωνικές παραγγελίες για σουβλάκια, πίτσες, άντε και για κάνα μπέργκερ γίνονταν συνήθως τις ημέρες που προβαλλόταν στην τηλεόραση κάποιο μεγάλο αθλητικό γεγονός ή το βράδυ του μουσικού διαγωνισμού της Eurovision. Ισως ακόμη και τα βράδια των εθνικών εκλογών. Πλέον, δεν είναι λίγοι εκείνοι που παραγγέλνουν φαγητό ακόμη και 2-3 φορές την εβδομάδα.

Οι λόγοι; Οι ανατιμήσεις στην εστίαση και κυρίως στα σερβιριζόμενα γεύματα, ο λιγοστός ελεύθερος χρόνος και η κατακόρυφη αύξηση της διείσδυσης των ηλεκτρονικών πλατφορμών παραγγελιοληψίας και διανομής έτοιμου φαγητού φαίνεται ότι αποτελούν τον εκρηκτικό συνδυασμό για την εκτόξευση στα ύψη της κατανάλωσης έτοιμων γευμάτων, του γνωστού μας delivery.

Κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι άλλωστε ότι τα τελευταία χρόνια ιδρύονται επιχειρήσεις εστίασης με αποκλειστικό αντικείμενο τη διανομή έτοιμων γευμάτων, χωρίς να διαθέτουν σάλα, καλά καλά χωρίς καν ταμπέλα –γνωστές και ως dark kitchens–, οι οποίες λαμβάνουν παραγγελίες αποκλειστικά μέσα από τις πλατφόρμες ή μέσα από δικές τους αυτόνομες ιστοσελίδες ή εφαρμογές.

Επίσης, στο αντικείμενο εισέρχονται όλο και περισσότερο άλλοι κλάδοι που έχουν σχέση με το τρόφιμο, όπως οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ή τα καταστήματα ευκολίας (convenience stores) που λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο. Η αυξανόμενη αυτή τάση, όσο και οι βαθύτερες αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες που συντελέστηκαν ήδη από την εποχή των μνημονίων, οδηγούν εν πολλοίς σε διατροφή χαμηλής θρεπτικής αξίας

Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του www.moneyreview.gr πατώντας ΕΔΩ