TOP

Σούπερ μάρκετ: Τι αλλάζει στις προσφορές, ο κανόνας των 30 ημερών και οι εξαιρέσεις

Η εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας για τις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές φέρνει σαρωτικές αλλαγές στα ράφια και στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ, με τις αστραφτερές ταμπέλες τύπου «-50% έκπτωση», «-3 ευρώ», «1+1 δώρο», «2 στην τιμή του 1», «αγοράστε 3 πληρώστε 2» σταδιακά να εξαφανίζονται.

Όλες οι προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ θα πρέπει να αποδεικνύονται μέχρι τελευταίου λεπτού του ευρώ.

Από την Πέμπτη 6 Μαρτίου, όταν θα ανακοινωθεί ο εμπλουτισμένος Κώδικας Δεοντολογίας από το υπουργείο Ανάπτυξης, στον οποίο θα προστεθούν νέες περιπτώσεις παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας και παραδείγματα που αφορούν στις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές και ουσιαστικά από τη Δευτέρα 17 Μαρτίου όταν θα ολοκληρωθεί το δεκαήμερο εξοικείωσης της αγοράς, όλες οι προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ θα πρέπει να αποδεικνύονται μέχρι τελευταίου λεπτού του ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του in.gr πατώντας εδώ