Σάββατο
19
Απρίλιος
TOP

Νέος Κώδικας Δεοντολογίας: Πώς θα μειωθούν οι τιμές στα σούπερ μάρκετ

Σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία της λιανικής και στη διαμόρφωση τιμών στα σούπερ μάρκετ φέρνει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας, τον οποίο υποδέχονται θετικά υψηλόβαθμα στελέχη της εφοδιαστικής αλυσίδας. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, η εφαρμογή του μπορεί να οδηγήσει σε σταθερή μείωση των τιμών, του πληθωρισμού, αλλά και σε πιο ορθολογική τιμολογιακή πολιτική.

Για να αποδώσει, ωστόσο, η νέα προσέγγιση απαιτείται μεταβατική περίοδος προσαρμογής για προμηθευτές, λιανεμπόρους και καταναλωτές. Κατά τη διάρκειά της ενδέχεται να παρατηρηθεί πτώση πωλήσεων, δεδομένου ότι μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών έχει συνηθίσει να επιλέγει προϊόντα αποκλειστικά βάσει προσφορών.

Τέλος στην υπερβολική κουλτούρα προσφορών

Το νέο σύστημα συγκλίνει με ευρωπαϊκά πρότυπα, περιορίζοντας τη διαχρονική ελληνική «υπερπροσφορολαγνεία». Η μέχρι σήμερα εντατική προώθηση προσφορών, που ώθησε το κοινό να αγοράζει σχεδόν τα μισά προϊόντα μόνο επειδή ήταν σε προσφορά, αναμένεται να περιοριστεί σταδιακά.

Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του newmoney.gr πατώντας εδώ