
Ο πληθωρισμός στην Ελλάδα μοιάζει όλο και περισσότερο με έναν περίπλοκο γρίφο, έναν λαβύρινθο όπου αισιόδοξα μηνύματα εναλλάσσονται με δυσοίωνες προβλέψεις.
Τα τελευταία στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον Μάρτιο δείχνουν μια εικόνα συγκρατημένης αποκλιμάκωσης, με τον ετήσιο δείκτη τιμών καταναλωτή να διαμορφώνεται στο 2,4%. Είναι μια μικρή ανάσα σε σχέση με τα προηγούμενα επίπεδα, σίγουρα, αλλά η μηνιαία αύξηση 1,4% (κυρίως λόγω της λήξης των εκπτώσεων σε ένδυση/υπόδηση και των αυξήσεων σε τρόφιμα όπως κρέατα και φρούτα) υπενθυμίζει πως η μάχη με την ακρίβεια έχει δρόμο ακόμη.
Κοιτάζοντας βαθύτερα, η εικόνα γίνεται ακόμη πιο θολή. Στα ράφια των σουπερμάρκετ, η ετήσια αύξηση 2,2% στην ομάδα “Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά” κρύβει τεράστιες αποκλίσεις:
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του newmoney.gr πατώντας εδώ