Η σταδιακή ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων φαίνεται ότι ενθάρρυνε τους εκδρομείς να επιλέξουν την Πελοπόννησο ή τη Δυτική
Ελλάδα για τις διακοπές ή τις καλοκαιρινές αποδράσεις τους.
Η κυκλοφορία στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους παρουσίασε το διάστημα αυτό αυξητικές τάσεις, παρά το «αντεπιχείρημα» των διοδίων, απέχοντας βέβαια αρκετά από τα προ κρίσης επίπεδα. Εντυπωσιακή μάλιστα και η αύξηση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στην Κορίνθου-Πατρών από τις αρχές του έτους, που φθάνει έως το 12%.
Αντίστοιχα, η λειτουργία της εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών, με (τουλάχιστον) δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση από τον Απρίλιο, οδήγησε σε μια αύξηση της κυκλοφορίας της τάξης του 5,2% σε σχέση με πέρυσι .
Στον έτερο αυτοκινητόδρομο της Πελοποννήσου (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη), που ολοκληρώθηκε στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, η αύξηση της κυκλοφορίας είναι πιο συγκρατημένη.
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της κοινοπραξίας Μορέας, την εβδομάδα πριν από τον 15Αύγουστο από τα διόδια του Σπαθοβουνίου προς Καλαμάτα σημειώθηκαν 95.000 διελεύσεις, ενώ χαρακτηριστικό στοιχείο είναι πως μέσα στο τριήμερο (Παρασκευή-Σαββάτο-Κυριακή) πριν την μεγάλη γιορτή πέρασαν από τα διόδια της Καλαμάτας 34.000 οχήματα μια αύξηση της τάξης του 7,7%, δείγμα πως ο περιμετρικός δακτύλιος αρχίζει να δημιουργεί μια διαρκή οδική… ροή επισκεπτών με πολλά χαρακτηριστικά προς τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα.