Εμφανής είναι η επίδραση που έχει ο πληθωρισμός στην κατανάλωση των προϊόντων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, όπως αυτή αποτυπώνεται στα στοιχεία της εταιρείας μέτρησης αγοράς, IRI.
Είναι χαρακτηριστικό το ότι συγκεκριμένα βασικά καταναλωτικά αγαθά τίθενται εκτός καλαθιού αρκετών από τους καταναλωτές, λόγω των πληθωριστικών πιέσεων που καταγράφονται στην αγορά. Κάτι τέτοιο είναι εμφανές και στις τρεις μεγάλες κατηγορίες ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών που είναι τα τρόφιμα, τα προϊόντα περιποίησης σπιτιού και τα προϊόντα ατομικής υγιεινής.
Διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ από το www.thetoc.gr πατώντας εδώ