Κατακτά τις ηλικίες 18-24 ετών που προτιμούν μεταχειρισμένα ρούχα, ηλεκτρονικά παιχνίδια μέχρι κινητά, ενώ και οι άνω των 55 ετών δήλωσαν ότι έχουν κάνει αντίστοιχες αγορές
Οι λόγοι μπορεί να είναι καθαρά οικονομικοί ή μπορεί να έχουν να κάνουν και με την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών και των εταιρειών για ένα πιο βιώσιμο περιβάλλον. Αν οι αγορές προϊόντων από δεύτερο χέρι τις προηγούμενες δεκαετίες αφορούσαν κυρίως ακίνητα και αυτοκίνητα, σήμερα οι αγορές μεταχειρισμένων ειδών ή αλλιώς προϊόντων second hand περιλαμβάνουν από ρούχα και ηλεκτρονικά παιχνίδια έως ηλεκτρικές συσκευές και κινητά τηλέφωνα.
Μάλιστα, οι νεότερης ηλικίας καταναλωτές δείχνουν να επιλέγουν περισσότερο αγορές από δεύτερο χέρι και στην Ελλάδα το ποσοστό τους φτάνει το 69%, σε ηλικίες από 18-24 ετών, όταν στους άνω των 55 ετών μόνο οι τέσσερις στους δέκα δηλώνουν ότι έχουν κάνει αντίστοιχες αγορές.
Η οικονομική κρίση ενίσχυσε και στην Ελλάδα τις αγορές από δεύτερο χέρι και έβαλε τους καταναλωτές να σκεφτούν διαφορετικά. Ετσι, σύμφωνα με στοιχεία της Focus Bari | YouGov, τον περασμένο Απρίλιο, ένας στους δύο Ελληνες είχε αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν από δεύτερο χέρι, με τους άνδρες να προηγούνται με ποσοστό 56% έναντι 46% των γυναικών.
Διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ από το www.in.gr πατώντας εδώ