Αυτοί οι πέντε διαγωνισμοί αφορούν σε τμήμα του ΒΟΑΚ, την επέκτασης της Λ.Κύμης, το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα, το Flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης και το έργο-ΣΔΙΤ Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη. Όλα τα έργα είναι σε προχωρημένη φάση διαγωνισμού και υπάρχει η αισιοδοξία πως θα μπορέσουν να συμβασιοποιηθούν εντός του 2022 (εκτός αν προκύψουν άλλοι λόγοι όπως ενστάσεις ή δικαστικές διαμάχες, εκλογές κ.α.)
“Καλαμάτα-Μεθώνη 310 εκατ. ευρώ
Μεγάλο έργο που θα αναβαθμίσει την περιοχή της Μεσσηνίας και ιδιαίτερο το τουριστικό της προϊόν. Ο νέος άξονας θα δώσει πνοή και νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε το 2019 και στα τέλη του 2021 δόθηκαν οι προσφορές. Από τα δύο σχήματα που διεκδίκησαν το έργο προσωρινός ανάδοχος είναι το σχήμα ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Ο διαγωνισμός είναι σε προχωρημένο στάδιο και εκτιμάται ότι οι υπογραφές θα πέσουν το επόμενο εξάμηνο. Να θυμίσουμε πως πρόκειται για διαγωνισμό-ΣΔΙΤ με τον ανάδοχο να αναλαμβάνει πέρα από την κατασκευή και τη λειτουργία και συντήρηση του άξονα για συνολικό διάστημα 35 ετών. Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών”.