
Αυστηρότερους κανόνες σχετικά με τη διαφήμιση και τους όρους των τιμολογίων ηλεκτρικού ρεύματος εισάγει η ρυθμιστική αρχή ενέργειας, ΡΑΑΕΥ.
Η ρυθμιστική αρχή ενέργειας έθεσε σε δημόσια διαβούλευση την πρότασή της, η οποία προβλέπει ότι στην επικοινωνία τους με τον πελάτη, οι προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος θα πρέπει να παρουσιάζουν το σύνολο των κρίσιμων χαρακτηριστικών του εκάστοτε προϊόντος προμήθειας.
Στόχος είναι να μπορεί ο καταναλωτής να βγάλει άκρη και να αντιληφθεί τις διαφορές μεταξύ των διαφορετικών προϊόντων, αλλά και τα «ψιλά γράμματα», δίχως να προκαλούνται παρερμηνείες και να επιτρέπονται καταχρηστικές συμπεριφορές.
Συγκεκριμένα, απαιτείται πλήρης διαφάνεια και συμπερίληψη όλων των στοιχείων που αφορούν την ονομασία του τιμολογίου, τον τύπο (σταθερό, κυμαινόμενο, δυναμικό) και χρώμα (μπλε, κίτρινο, πορτοκαλί), το πάγιο και την τιμή προμήθειας.
Τα στοιχεία αυτά οφείλουν να παρουσιάζονται με τρόπο εύληπτο, άμεσο και κατανοητό, να αποτυπώνονται με το ίδιο μέγεθος γραμματοσειράς και να μην αποσκοπούν στην παραπλάνηση του τελικού καταναλωτή ως προς το τελικό ενεργειακό του κόστος.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του newsit.gr πατώντας εδώ