Ενώ πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρονται για ταξίδια με άφθονο αλκοόλ, ένας αυξανόμενος αριθμός ανθρώπων εξερευνά έναν νηφάλιο τρόπο ζωής για λόγους που σχετίζονται με τη σωματική υγεία, την ψυχική ευεξία και την παραγωγικότητα εργασίας και ζωής.
Η τάση του «νηφάλιου ταξιδιώτη» έχει επίσης οδηγήσει στον πολλαπλασιασμό των μη αλκοολούχων οινοπνευματωδών ποτών, της μπύρας και των κοκτέιλ που εμφανίζονται στα μενού των μπαρ και των εστιατορίων σε όλο τον κόσμο.
Οι συζητήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με θέματα όπως «διακοπές χωρίς αλκοόλ» αυξάνονται επίσης, με άνοδο κατά 205% στο X (πρώην Twitter), στο YouTube, στο Reddit και στο Tumblr τους τελευταίους έξι μήνες σε σύγκριση με το προηγούμενο εξάμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία ακρόασης μέσων κοινωνικής δικτύωσης Sprout Social.
Ο αριθμός αυτών που δημοσιεύουν σχετικά με την τάση των νηφάλιων ταξιδιών αυξήθηκε κατά 186% σύμφωνα με την εταιρεία.
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr